مسی در مرحله محبوبش باز هم گل زد؛ قربانی‌های اروپایی به 35 رسیدند

مسی در مرحله محبوبش باز هم گل زد؛ قربانی‌های اروپایی به 35 رسیدند

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی علاقه زیادی به گلزنی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد.بازیکن آرژانتینی در مقابل ناپولی گلزنی کرد تا تعداد قربانیان خود در لیگ قهرمانان اروپا را به 35 برساند چرا که برای اولین بار در مقابل ناپولی گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی تا کنون به سیزده تیم مختلف در مرحله یک هشتم گل زده است که تعداد گلهایش در این مرحله 27 تا بوده است.  مسی در مرحله یک هشتم تا کنون به تیم های دیگری نظیر سلتیک، چلسی، سیتی، آرسنال و ناپولی نیز گل زده است. شماره ده بارسلونا در مقابل ناپولی یک پنالتی هم گرفت و البته گل دیگری هم به ثمر رساند که توسط داور ویدیویی مردود شد.

مسی انگیزه زیادی دارد تا در لیگ قهرمانان اروپا بتواند برنده شود تا مانع از آن شود که کاتالان ها بدون جام بمانند. بارسا فصل زیاد خوبی نداشته چرا که در لالیگا و جام حذفی ناکام مانده و آخرین امیدشان به قهرمانی اروپاست. بارسا حالا باید به مصاف بایرن مونیخی برود که فصل درخشانی داشته و به شدت سرحال است. قطعا این بازی را می توان فینال زودرس لیگ قهرمانان اروپا دانست که هر کسی در این مسابقه در شهر لیسبون برنده شود می تواند به بخت اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ عجیب امسال تبدیل شود.

4125