مشخص شدن ترکیب بایرن مونیخ و چلسی؛ لمپارد معجزه می کند؟

مشخص شدن ترکیب بایرن مونیخ و چلسی؛ لمپارد معجزه می کند؟

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بایرن مونیخ و چلسی برای دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، باواریایی ها در حالی میزبان چلسی هستند که پیروزی سه بر صفر در دور رفت باعث می شود که بازی امشب حالت تشریفاتی برایشان داشته باشد. در حقیقت چلسی اگر بخواهد به جمع هشت تیم برتر اروپا در یک چهارم نهایی در شهر لیسبون برسد باید دست به معجزه ای باورنکردنی بزند و قهرمان لیگ آلمان را با اختلاف سه گل یا بیشتر شکست بدهد که بیشتر شبیه معجزه است. چلسی و لمپارد با وجود شکست در فینال جام حذفی انگلیس، فصل خوبی داشته اند و مربی جوان در اولین فصل خود نشان داده که آینده درخشانی پیش رویش است در نقطه مقابل فلیک می خواهد با تکمیل سه گانه یاد و خاطره خوش هاینکس را تکرار کند. در هر صورت فینال امشب جذابیت های خاص خود را دارد و باید دید که چه نتیجه ای در این مسابقه در پیش خواهد بود و آیا چلسی می تواند دست به معجزه بزند یا نه.

ترکیب بایرن مونیخ برای بازی امشب بدین شرح است : نویر، آلابا، کیمیش، بواتنگ، دیویس، تیاگو، گورتس، گنابری، مولر، لواندوفسکی و پریشیچ.

چلسی نیز با هدایت لمپارد با این ترکیب پا به میدان می گذارد: کابایرو، جیمز، زوما، کریستنسن، امرسون، کانته، کواچیچ، بارکلی، هودسون اودوی، آبراهام و مونت.

4125