نشریه ایتالیایی: پدر مسی آماده اقامت در شهر میلان می‌شود

نشریه ایتالیایی: پدر مسی آماده اقامت در شهر میلان می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - مطبوعات ایتالیا همچنان اصرار دارند که آینده لیونل مسی در شهر میلان و باشگاه اینتر رقم خواهد خورد. مسی فقط یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و حالا گاتزتا دلوا اسپورت در گزارشی به این اشاره کرده است که پدر مسی که همزمان وکیل وی هم هست، به تازگی در شهر میلان یک خانه خریده تا مسیر ستاره آرژانتینی برای انتقال به اینتر در تابستان آینده را نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، این روزنامه ایتالیایی گزارش داده است که خورخه پدر مسی با نمایندگان شهرداری میلان جلسه گذاشته تا مجوزهای لازم برای خرید خانه در این منطقه و گرفتن اقامت را نهایی کند. خورخه مسی دو هفته پیش یک خانه در منطقه پورتو نوا خریده است که قیمت بالایی هم دارد.

این نشریه گزارش داده است که پدر مسی مراحل اداری را برای گرفتن مجوزهای اقامت در شهر میلان آغاز کرده است. در حالی که بارسایی ها امیدوارند که لئو فوتبالش را در نیوکمپ به اتمام برساند اما هواداران اینتر از این خبر به شدت هیجان زده شده اند و امیدوارند که در تابستان بعدی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به تیمشان ملحق شود. شرکت سونینگ که مالک باشگاه اینتر است مشکلی ندارد تا از نظر مالی از خرید مسی حمایت کند چرا که آنها می دانند که از تبلیغات می توانند هزینه های جذب این ستاره را جبران کنند.

4125