کروس: واران فصل خوبی داشته؛ بقیه‌ی لیگ قهرمانان را نگاه نمی‌کنم!

کروس: واران فصل خوبی داشته؛ بقیه‌ی لیگ قهرمانان را نگاه نمی‌کنم!

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی با نتیجه دو بر یک رئال مادرید را شکست داد، تونی کروس نتوانست در این بازی مانع از شکست تیمش شود و تاثیر زیادی در روند بازی نداشت.

به گزارش فوتبالی، هر دو گل منچسترسیتی روی اشتباهات مهلک رافائل واران به ثمر رسید. تونی کروس از انتقاد از هم‌تیمی‌اش خودداری کرد و همچنین می‌گوید که ادامه‌ی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تماشا نخواهد کرد. تونی کروس گفت:" ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم و به آنها در گلشان کمک کردیم. پس از آن، برگشتن به بازی دشوار بود. رافا فصل فوق العاده‌ای داشته است. هیچ اتهامی وجود ندارد."

اکنون که فصل برای رئال مادرید به پایان رسیده است، هافبک آلمانی می‌خواهد تعطیلات خود را شروع کند و می‌گوید که ممکن است دیگر ادامه‌ی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در این فصل را نگاه نکند. کروس گفت:" من می خواهم هر جامی را که ممکن است کسب کنم. بنابراین در حال حاضر، ناامید شده ام. پس منتظر تعطیلات هستم. احتمالاً بقیه مسابقات را تماشا نمی کنم."

رئال مادرید این فصل را با قهرمانی در لالیگا به پایان برد اما برای دومین فصل متوالی در مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت تا همچنان در دوران پسا رونالدو در این رقابت‌ها ناکام باشد.

1470