یک خبرنگار ایتالیایی؛ یوونتوس با پوچتینو تماس گرفته است

یک خبرنگار ایتالیایی؛ یوونتوس با پوچتینو تماس گرفته است

خبرگزاری فوتبالی – رسانه اسپورت ایتالیا اعلام کرده یوونتوسی‌ها برای جانشینی ساری با پوچتینو تماس گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، آلفردو پدولا، از خبرنگاران فعال حوزه نقل و انتقالات در ایتالیا اعلام کرده مائوریسیو پوچتینو نه تنها گزینه مورد علاقه یوونتوسی‌ها برای هدایت این تیم است بلکه آن‌ها تا همین امروز با پوچتینو تماس هم گرفته‌اند و ارتباط بین دو طرف برقرار شده است.

شایعات در اطراف باشگاه یوونتوس در رابطه با نیمکت بسیار زیاد است. یوونتوسی‌ها با ساری توانستند نهمین قهرمانی پیاپی‌شان را به دست بیاورند اما در فینال جام حذفی شکست خوردند و در لیگ قهرمانان هم حذف شدند تا احتمال جدایی ساری بیشتر از قبل شود.

آنیلی، مدیر باشاه یوونتوس اعلام کرده بود بر اساس یک بازی سرنوشت نیمکت را تغییر نمی‌دهد اما باید یک کمیته شرایط یوونتوسی‌ها را در فصل اخیر ارزیابی کند تا بفهمند برای آینده باید چه تصمیماتی گرفته شود.

علاوه بر خبر تماس یووه با پوچتینو، اعلام شده زیدان گزینه اصلی و مورد علاقه آنیلی است اما او به این زودی‌ها از رئال جدا نمی‌شود. گازتا دلو اسپرت هم به سیمونه اینزاگی اشاره کرده و او را گزینه یووه دانسته اما اینزاگی فعلا تمایلی به جدایی از لاتزیو ندارد زیرا این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت.

1101