آرتور ویدال: دوست دارم تا پایان قراردادم در بارسلونا بمانم

آرتور ویدال: دوست دارم تا پایان قراردادم در بارسلونا بمانم

خبرگزاری فوتبالی – هافبک شیلیایی تیم بارسلونا اعلام کرده به شایعات توجهی نمی‌کند و تمایل دارد در نیوکمپ بماند.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال که در سال ۲۰۱۸ از تیم بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و قراردادی ۳ ساله با تیم کاتالونیایی امضا کرد از شرایط خود راضی است و می‌خواهد در اسپانیا بماند.

ویدال در گفت و گو با ال موندو دیپورتیوو به خبرنگاران گفته: هنوز یک سال از قراردادم باقیمانده است. در حال حاضر احساس می‌کنم برای تیم مهم هستم و حس می‌کنم در تیم تحسین می‌شوم. جایی که دوستان خوبی دارم. امیدوارم تا پایان قراردادم در بارسلونا بمانم. به احتمال زیاد اینجا خواهم ماند.

ویدال چندی پیش درباره دستمزد خود با باشگاه به مشکل برخورد و اعتقاد داشت باید دستمزد و پاداش مورد نظرش را بگیرد. این هافبک شیلیایی در ادامه افزود:این مسئله چیزی است که دوست ندارم درباره آن صحبت کنم. وکلا و مدیران برای صحبت درباره چنین مسائلی وجود دارند. کسانی که قراردادها را سازماندهی می‌کنند باید نگران قرارداد باشند. من باید روی بازی در زمین و درخشش در آن تمرکز داشته باشم.

ویدال امشب به همراه تیم بارسلونا بازی برگشت مقابل ناپولی در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهد کرد. دیدار رفت دو تیم با حساب ۱-۱ مساوی در ناپل به پایان رسید.

1101