واران: مقصر شکست رئال مادرید من هستم

واران: مقصر شکست رئال مادرید من هستم

خبرگزاری فوتبالی – رافائل واران پس از بازی مقابل سیتی شکست را گردن گرفت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار برگشت خود بمقابل سیتی را برگزار کرد. آن‌‌ها در ابتدا روی اشتباه واران یک گل به حریف تقدیم کردند. بنزما حساب کار را ۱-۱ کرد اما در ادامه واران باز هم اشتباه کرد تا رئال گل دوم را هم دریافت کند و با شکست ۲-۱ در بازی برگشت (مثل بازی رفت) از مسابقات کنار رود. واران که در این بازی اشتباهات فراوانی انجام داد و هواداران معتقد بودند باعث حذف رئال شده مسئولیت شکست را گردن می‌گیرد.

رافائل واران پس از باز به خبرنگاران گفته: دلیل این شکست من هستم و آن را می پذیرم. من مسئولیت پذیری این حذف را می‌پزیرم. ما آماده‌سازیمان را عالی پشت سر گذاشتیم اما اشتباهات برایمان گران تمام شد. برای هم‌تیمی‌هایم ناراحت هستم.

مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید با تشکر از هم تیمي‌هایش بابت حمایت او در ادامه افزود: احساس خوبی درباره بازی داشتم. شاید در ابتدای بازی بیش از حد ریسکی بازی کردیم و بابت آن بهای زیادی دادیم. از هم‌‌تیمی‌هایم بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. تا به حال چنین چیزی در تمام دوران کاری من اتفاق نیفتاده بود و چنین اشتباهاتی نداشتم.

1101