هازارد: رئال مادرید همیشه از شما برد می‌خواهد

هازارد: رئال مادرید همیشه از شما برد می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با نتیجه‌ی یک بر دو مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شکست خورد و ادن هازارد هم عملکرد خوبی در این بازی نداشت اما او معتقد است که پیروزی در تمامی بازی‌ها و رقابت‌ها، فلسقه‌ی باشگاه رئال مادرید است و در این تیم همواره باید پیروز شد.

به گزارش فوتبالی، هازارد کاملا در بازی رئال مادرید و منچسترسیتی خنثی بود و کمکی به تیمش نکرد تا رئال مادرید برای دومین سال پیاپی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رود. او که به تازگی از مصدومیت برگشته بود نشان داد هنوز با بازیکنی که رئال مادرید می‌خواهد فاصله دارد و در بازی های بزرگ فصل نمی‌توان روی او حساب کرد.

ادن هازارد پس از بازی گفت:" به نظرم در نیمه اول خوب کار کردیم و سزاوار نتیجه‌ی بهتری بودیم ما به همان نوعی که می‌خواستیم، فوتبال بازی کردیم، آ‌نها گل زدند و وقتی برای این باشگاه بازی می‌کنید، مدام می‌خواهید که برنده شوید، به ویژه در لیگ قهرمانان. شیوه‌ی بازیِ منچستر سیتی کار را دشوار کرد و به همین دلیل ما اشتباه کردیم که البته این بخشی از بازی است. شرایطِ سختی است. می خواهیم با تمایلِ بیشتری برگردیم و همه چیز را برنده شویم. این همان چیزی است که این باشگاه از شما می‌خواهد."

1470