گواردیولا: مهم است که زیدان را برای اولین بار حذف کردیم

گواردیولا: مهم است که زیدان را برای اولین بار حذف کردیم

خبرگزاری فوتبالی - پپ گواردیولا از اینکه توانسته رئال مادرید را شکست دهد و به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با نتیجه‌ی دو بر یک رئال مادرید را شکست داد و راهی دور بعد لیگ قهرمانان اروپا شد، گواردیولا پس از بازی در گفتگو با بی تی اسپورت گفت:" این مهم است، ما دو بار آنها را شکست دادیم. زین الدین زیدان هرگز در یک بازی از دور حذفی نباخته بود. آرامش و شخصیتی که آنها با آن بازی می کنند را می بینید، آنها خوب هستند. ما اینجا هستیم تا در لیگ قهرمانان تلاش کنیم و برنده شویم. این فقط یک قدم بود، اگر فکر کنیم که همین کافی است نشان داده‌ایم که چقدر کوچک هستیم. اگر می خواهید قهرمان شوید، باید باشگاه های بزرگ را شکست دهید. ما هشت روز فرصت داریم تا خود را برای لیون آماده کنیم. از آن لذت برده و بعد از آن به لیون فکر خواهیم کرد."

سرمربی منچسترسیتی درمورد گل های تیمش روی اشتباهات واران گفت:" ما فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و با اشتباهِ آن‌ها دو گل به ثمر رساندیم. سعی کردیم به آن ها فشار بیاوریم، گاهی اوقات این کار جواب می‌دهد و گاهی هم نتیجه نمی‌دهد. به طور کلی خوب کار کردیم. نمی توانیم انتظار داشته باشیم که بعد از 30 دقیقه بازی 4-0 شود. در نیمه دوم چیزهای زیادی وجود نداشت اما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. بازیکنان تلاشی باور نکردنی داشتند. نیمه اول ما با وینگرهای خود بیشتر بازی کردیم. فکر می کنم اشتباه از طرف من بود. در نیمه دوم آن را تصحیح کردیم و بهتر شدیم."

1470