سرمربی لیون: این شادترین شکست زندگی‌ام بود؛ از گل رونالدو وحشت نکردیم

سرمربی لیون: این شادترین شکست زندگی‌ام بود؛ از گل رونالدو وحشت نکردیم

خبرگزاری فوتبالی - رودی گارسیا، سرمربی المپیک لیون، از حذف یوونتوس بسیار خوشحال است و این لحظه را بهترین لحظه در زندگی خود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، لیون با نتیجه یک بر دو از یوونتوس شکست خورد اما به لطف پیروزی در بازی رفت موفق شد از این مرحله عبور کند. رودی گارسیا در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" این یکی از رضایت بخش ترین لحظات حرفه ای من است، پشت سر گذاشتنِ یوونتوس یک شاهکار است. امروز دیدیم که نتیجه بازی اول چقدر مهم است، با نتیجه یک بر صفر در خانه پیروز شدیم. ما قبل از قدم گذاشتن به میدان از شرایط آگاه بودیم، سپس با پنالتی وضعیت را بهتر کردیم و یک بر صفر جلو افتادیم اما می دانستیم کجا هستیم. گلی که از روی ضربه‌ی پنالتی خوردیم، درست قبل از پایان نیمه‌ی اول به ما آسیب زد، یووه تا قبل از آن خطرناک نبود. سپس کریستیانو رونالدو آن سوپر گل را که در سطح لیگ قهرمانان اروپا بود به ثمر رساند، اما ما آرام ماندیم و این همان چیزی بود که من بابت آن از تیمم قدردانی می‌کنیم. ما وحشت نکردیم و همه در حفظ توپ سهیم بودند."

سرمربی لیون در ادامه گفت:" نیمه اول واقعاً از سطح بالایی برخوردار بود. ما در نیمه‌ی دوم بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم، اما یووه در حال پیشروی بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، بنابراین طبیعی بود. برای یووه کار سختی بود که بدون پائولو دیبالا بهتر عمل کند، اما ما ثابت کردیم که دفاع قدرتمندی داریم، همانطور که هفته گذشته نیز 120 دقیقه در جام حذفی بازی کردیم. من این ورزشگاه را می‌شناسم، با رم به اینجا آمدم، بنابراین می دانم پیروزی در اینجا چقدر سخت است. بیایید فقط بگوییم این شادترین شكست زندگی من است!"

1470