یوونتوس 2-1 لیون؛ حذف بانوی پیر با ناقص ماندن کامبک رونالدو

یوونتوس 2-1 لیون؛ حذف بانوی پیر با ناقص ماندن کامبک رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف المپیک لیون رفت و علی‌رغم پیروزی دو بر یک مقابل این تیم از دور رقابت ها حذف شد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس که در دور رفت مغلوب لیون شده بود به امید کامبک و بازگرداندنِ نتیجه به میدان آمده بود اما تلاش هایش ناکام ماند. خیلی زود و در دقیقه‌ی 12 ممفیس دپای دروازه‌ی بیانکونری ها را از روی نقطه‌ی پنالتی فرو ریخت تا کار برای یوونتوس سخت تر از قبل شود و آن‌ها برای پیروزی به سه گل نیاز داشته باشند. پس از این بود که کریستیانو رونالدو به خودش آمد و درخشش خود را آغاز کرد اما آن هم برای نجات یوونتوس کافی نبود.

کریستیانو رونالدو در اواخر نیمه‌ی اول و در دقیقه‌ی 43 از روی نقطه‌ی پنالتی گلِ دیپای را پاسخ داد و هوادارانِ بانوی پیر را برای کامبک در نیمه‌ی دوم امیدوار نگه داشت. در نیمه‌ی دوم بازی لیون بیشتر به سمت حفظ بازی و دفاع پیش رفت و بازی را به نوعی بست اما کریستیانو رونالدو روی یک ضربه‌ی استثنایی در دقیقه‌ی 60 دروازه‌ی لیون را برای بار دوم فروریخت تا امید ها برای صعود بیش از پیش شود.

لیون در ادامه‌ی کار توانست حملات یوونتوس را خنثی کند و بازی را نگه دارد تا نتیجه همان دو بر یک باقی بماند. با این نتیجه دو تیم در مجموع دو بر دو مساوی شدند اما با توجه به قانون گلِ زده در خانه‌ی حریف، یوونتوس از دور رقابت ها حذف شد تا کامبک کریستیانو رونالدو ناقص بماند و در مرحله‌ی بعد، لیون به مصاف منچسترسیتی خواهد.

1470