اعلام ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی؛ جدال برزیلی ها

اعلام ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی؛ جدال برزیلی ها

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی برای بازی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی اعلام شد که سفیدپوشان پس از قهرمانی در لالیگا به دنبال کامبک مقابل منچسترسیتی و عبور از این مرحله‌ی دشوار هستند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که برای سی و چهارمین بار قهرمان لالیگا شده برای تکرار خاطرات خوشش در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال کامبک مقابل منچستر سیتی است. زیدان سعی کرده است تا در این بازی از بهترین ترکیبی که در اختیار دارد استفاده کند چرا که چیزی برای از دست دادن ندارد، از طرفی گواردیولا هم ترکیب معمول خودش را مورد استفاده قرار داده است تا بتواند رئال مادرید را در این مرحله مغلوب کند چرا که او دست بالا را در اینجا دارد و نیازی به گلزنی و به آب و آتش زدن خود ندارد. نکته‌ای که در این بازی به چشم خواهد خورد، جدال برزیلی ها در هر دو سوی میدان است. هر دو تیم برزیلی های زیادی در ترکیب خود دارند.

ترکیب رئال مادرید به این شرح است: کورتوا، کارواخال، واران، میلیتائو، مندی، کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، ادن هازارد، کریم بنزما، رودریگو.

و ترکیب منچسترسیتی به این صورت خواهد بود: ادرسون، واکر، لاپورته، فرناندینیو، کانسلو،گوندوغان، رودریگو، دی بروینه، فودن، ژسوس، استرلینگ.

1470