اعلام ترکیب یوونتوس و لیون؛ رونالدو به دنبال تکرار خاطره‌ی اتلتیکو

اعلام ترکیب یوونتوس و لیون؛ رونالدو به دنبال تکرار خاطره‌ی اتلتیکو

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب یوونتوس و لیون برای دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان لیگ ایتالیا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف المپیک لیون می رود که البته این بازی با توجه به شکست یوونتوس در بازی رفت به شدت برایشان مهم و حیاتی است. البته کریستیانو رونالدو انگیزه زیادی دارد تا بتواند خاطره‌ای که در فصل قبل مقابل اتلتیکو داشت و در همین مرحله با هتریکش به آن‌ها کامبک زد را تکرار کند و شاید بتوان گفت که امشب همه‌ی نگاه ها در ترکیب بیانکونری ها به رونالدو خواهد بود تا به ستاره پرتغالی فرصت گلزنی و جبران نتیجه‌ی بازی رفت را بدهند. رونالدو در سری آ 31 گل به ثمر رساند اما کفش طلا را به ایموبیله واگذار کرد و اکنون لیگ قهرمانان اروپا تنها انگیزه‌ی او در این فصل است. رونالدو طبیعتا مانند هر سال به دنبال آقای گلی در لیگ قهرمانان اروپا هم خواهد بود. در نقطه مقابل لیون امید زیادی دارد تا بتواند نتیجه‌ی بازی رفت را مقابل یوونتوس حفظ کند و دست به کاری تاریخی و فراموش نشدنی بزند. لیون در دور رفت با نتیجه‌ی یک بر صفر یوونتوس را شکست داده بود.

ترکیب یوونتوس برای بازی مقابل لیون بدین شرح است : شزنی، کوادرادو، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو، پیانیچ، بنتانکور، آدرین رابیو، برناردسکی، کریستیانو رونالدو و هیگواین.

لیون نیز با این ترکیب پا به بازی امشب گذاشته است: لوپز، مارکال، دینایر، مارسلو، دوبیوس، کاکرت، آئومار، گیمارش، کرنت، اکمابی و ممفیس دیپای.

1470