اوج بیخیالی گرت بیل پیش از بازی حساس رئال مادرید؛ گلف می‌زند!

اوج بیخیالی گرت بیل پیش از بازی حساس رئال مادرید؛ گلف می‌زند!

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که زین الدین زیدان، رئال مادرید را برای جدال حساس تیمش مقابل منچسترسیتی آماده می‌کرد، گرت بیل از زیزو خواست تا او را از لیست بازی با منچستر سیتی خط بزند تا او در مادرید بماند. امروز تصاویری از گرت بیل منتشر شده که نشان می‌دهد او در اوج بیخیالی به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، دستمزد گرت بیل در رئال مادرید به طور هفتگی مبلغ 350 هزار پوند است که با توجه به نیمکت نشین بودنِ او مبلغ بسیار زیادی به نظر می‌رسد. زیدان پیش از بازی رئال مادرید و منچستر سیتی گرت بیل را از لیست تیمش خط زد تا همه فکر کنند که مربی فرانسوی از روی لج بازی و عدم اعتقاد به گرت بیل با او این کار ها را می‌کند اما زیدان در کنفرانس مطبوعاتی‌اش واقعیت ماجرا را گفت:" این یک مکالمه شخصی بود که من با او داشتم. او ترجیح داد بازی نكند. بقیه‌ی حرف ها بین من و او باقی خواهد ماند، اما او گفت که نمی خواهد بازی کند. این تنها چیزی است كه می توانم به شما بگویم."

گرت بیل

اکنون تصاویری در برنامه‌ی ال چیرینگیتو منتشر شده است که نشان می‌دهد بازیکن ولزی مشغول گلف بازی کردن است و در اوج بیخیالی به سر می‌برد. به گفته‌ی زیدان او به دلایلی ترجیح داده تا به منچستر سفر نکند، اما اکنون به نظر می‌رسد که دلیل او گلف بازی کردن و بی خیالی نسبت به وضعیت و شرایط رئال مادرید است.

1470