لوکاس توریرا: هنوز برای ترک آرسنال تصمیم‌گیری نکرده‌ام

لوکاس توریرا: هنوز برای ترک آرسنال تصمیم‌گیری نکرده‌ام

خبرگزاری فوتبالی - لوکاس توریرا، هافبک اروگوئه‌ای آرسنال، هنوز در مورد آینده‌اش تصمیم نگرفته است و ممکن است در این تابستان، باشگاه لندنی را ترک کند و معتقد است که باید پیرامون آینده‌اش فکر کند.

به گزارش فوتبالی، لوکاس توریرا در مورد شایعاتی که پیرامون بازگشت او به سری آ وجود دارد معتقد است که باید درمورد تصمیمی که قرار است بگیرد، کاملا فکر کند. به ادعای تلگراف، باشگاه میلان می‌تواند یکی از مقاصد احتمالی لوکاس در این تابستان باشد اما گاتزتا دلو اسپورت گفته است که در حال حاضر پیشنهاد فیورنتینا برای به خدمت گرفتن این هافبک اروگوئه‌ای جدی تر است. این هافبکِ تیم ملی اروگوئه گفته است که در هفته های آینده در مورد حرکت بعدی خود فکر خواهد کرد. لوکاس توریرا گفت:" من باید در مورد آینده خود کاملاً فکر کنم. من با آرسنال قرارداد دارم و باید به آن احترام بگذارم. بدیهی است، اگر من قصد ترک آن را داشته باشم، این کار را برای بهترین مقصد ممکن انجام می‌دهم. ما باید آرام باشیم و صبر کنیم."

گفتنی است که لوکاس توریرا سابقه‌ی بازی در تیم های پسکارا و سمپدوریا را در سری آ در کارنامه‌ی خود دارد. او از سال 2018 به آرسنال پیوست و در حال حاضر 24 سال دارد. توریرا 23 بازی هم برای تیم ملی اروگوئه انجام داده است.

1470