بوسکتس: اگر ستین بماند یعنی ما کارمان را درست انجام داده‌ایم

بوسکتس: اگر ستین بماند یعنی ما کارمان را درست انجام داده‌ایم

خبرگزاری فوتبالی - سرخیو بوسکتس معتقد است که بارسلونا پس از اتمام لالیگا روی خود کار کرده و اکنون از نظر تاکتیکی کاملا برای بازی با ناپولی آماده است.

به گزارش فوتبالی، اگرچه سرجیو بوسکتس به علت محرومیت در بازی تیمش مقابل ناپولی حضور نخواهد داشت، اما در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او گفت:" ما احساس خوبی داریم و می خواهیم 100 درصدِ خودمان را ارائه دهیم، به اهداف خود برسیم و ابتکار عمل را در دست بگیریم. اگر این کار را انجام دهیم پس اوضاع خوب پیش خواهد رفت."

بوسکتس در مورد تنش هایی که در رختکن بارسلونا وجود داشته و اتفاقاتی که پیرامون لیونل مسی و کیکه ستین افتاده، گفت:" در رختکن از تمام چیزهایی که باعث پیشرفت و آرامش شوند استقبال می‌شود. چند هفته گذشته بسیار خوب بوده و به ما امکان تمرین و برنامه ریزی بهتر را از نظر تاکتیکی داده است. ما واقعاً می خواهیم در این رقابت ها ادامه دهیم و به جمع هشت تیم برسیم، اما ابتدا ناپولی وجود دارد. آنها مربی خوبی دارند و این کار را برای ما دشوار می‌کند. در مورد آینده ستین، این تصمیم گیری بر عهده‌ی باشگاه است. اگر ستین ماندگار شود، این یک نشانه مثبت برای همه خواهد بود، ما نباید اکنون نگران این موضوع باشیم. باید روی ناپولی تمرکز کنیم. بیشتر توانسته‌ایم تمرین کنیم و خود را آماده کنیم و مطمئناً این امر کمک می‌کند. ممکن است از نظر فیزیکی بهترین شرایط را نداشته باشیم، اما موارد بسیاری وجود دارد که باید در آن بهتر شویم. بارسلونا قصد دارد به سبک فوتبال خود وفادار باشد و از آن طریق به گل برسد."

بوسکتس درمورد شرایط بازیکنان بارسا پیش از بازی با ناپولی گفت:"وقتی آرتور نیامد، همه تعجب کردند، اما فقط او و باشگاه واقعیت را می دانند. ما امیدواریم که آنها بتوانند به توافق برسند و ما فقط روی بازی با ناپولی تمرکز خواهیم کرد."

1470