نامزدهای دریافت بهترین بازیکن لیگ برتر اعلام شدند

نامزدهای دریافت بهترین بازیکن لیگ برتر اعلام شدند

خبرگزاری فوتبالی - فهرست بازیکنانی که نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند دقایقی قبل منتشر شد و نام سه بازیکن از تیم قهرمان در این فهرست به چشم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، جردن هندرسون، سادیو مانه و ترنت الکساندر آرنولد سه بازیکن لیورپول هستند که توانستند در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر در فصل 20 - 2019 حضور داشته باشند. هندرسون کاپیتان لیورپول در راه رسیدن به اولین عنوان قهرمانی لیگ پس از 30 سال بود و پیش از این نیز جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس از نگاه انجمن روزنامه نگاران ورزشی را دریافت کرده است. مانه بار دیگر یکی از ارکان اصلی تیم کلوپ بود و آمار خوبی در گلزنی و پاس گل در این فصل داشت که 18 گل و 7 پاس گل بود. الکساندر آرنولد که تنها بازیکنی است که در فهرست نامزد بهترین بازیکن جوان نیز حضور دارد نیز با 13 پاس گل یکی از بهترین بازیکنان لیورپول بود. کوین دی بروین تنها بازیکن منچسترسیتی که نامش در این لیست دیده می‌شود. او این فصل 20 پاس گل ارسال کرد و با رکورد تیری آنری در سال 2003 برابر شد. جیمی واردی که برنده کفش طلای لیگ برتر شد نیز با 23 گل زده و کمکی که به کسب مقام پنجم توسط لسترسیتی کرد در بین نامزدها دیده می‌شود. دنی اینگس تنها یک گل کمتر از جیمی واردی به ثمر رساند اما بازی درخشانی برای ساوتهمپتون داشت و می‌تواند در این رقابت برابر واردی به پیروزی برسد. آخرین نامزد نیز نیک پوپ است که در تمام دقایق لیگ برای برنلی به میدان رفت و 15 کلین شیت را به نامش ثبت کرد. 

فهرست نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر: ترنت الکساندر آرنولد، جردن هندرسون و سادیو مانه ( لیورپول )، کوین دی بروین ( منچسترسیتی )، دنی اینگز ( ساوتهمپتون )، نیک پوپ ( برنلی )، جیمی واردی ( لسترسیتی )

فهرست نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ برتر: میسون مونت و کریستین پولیسیچ ( چلسی )، ترنت الکساندر آرنولد ( لیورپول )، جک گرالیش ( استون ویلا )، میسون گرینوود، مارکوس راشفود و آنتونی مارسیال ( منچستریونایتد )،  دین هندرسون ( منچستریونایتد، شفیلد یونایتد )

1811