پسر مارادونا: مسی بهترین است و رونالدو حتی نزدیک او هم نیست

پسر مارادونا: مسی بهترین است و رونالدو حتی نزدیک او هم نیست

خبرگزاری فوتبالی -دیه‌گو مارادونا جونیور معتقد است که لیونل مسی بازیکن بسیار خوبی است اما نباید او را با پدرش مقایسه کنند و باور دارد که رونالدو حتی به مسی نزدیک هم نیست.

به گزارش فوتبالی، در سال‌های اخیر بارها و بارها لیونل مسی و مارادونا با یکدیگر مقایسه شده‌اند خصوصا که هر دو در تیم ملی آرژانتین به میدان می‌روند و جز اسطوره‌های این کشور به حساب می‌آیند. مارادونا جورنیو در این باره به روزنامه اسپانیایی اسپرت گفت: " مسی فوق العاده است. اما هیچکس با پدر من قابل مقایسه نیست. نمی‌توان انسان‌ها را با آدم فضایی‌ها مقایسه کرد. ما می‌توانیم بگوییم که مارادونا خدای فوتبال است و لئو بهترین فوتبالیست در بین آدم‌هاست. من متاسفم اما هیچکس نمی‌تواند هرگز به سطح پدر من برسد. این کار غیرممکن است. من مسی را ستایش می‌کنم. او بهترین فوتبالیست است و رونالدو حتی به او نزدیک هم نیست. هرکس در آرژانتین از او انتقاد می‌کند هیچ چیز از فوتبال نمی‌داند. پدر من عاشق اوست و همیشه درباره این بازیکن با من صحبت می‌‎کند. "

او در پاسخ به این سوال که پس از مسی بهترین بازیکن دنیای فوتبال از نظر او کیست، گفت: " رونالدو نازاریو. رونالدوی واقعی. بقیه پس از این سه نفر قرار می‌گیرند. البته که یوهان کرایوف به خاطر تاثیری که در دنیای فوتبال داشت سزاوار این است که به صورت جداگانه به او اشاره شود. او به شخصه دنیای ورزش را تغییر داد. "

1811