برنامه بازیهای یک چهارم نهایی لیگ اروپا مشخص شد

برنامه بازیهای یک چهارم نهایی لیگ اروپا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - بازل و ولورهمپتون نیز صعود خود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا را قطعی کردند تا تکلیف برنامه مرحله بعدی بازیها مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، بازل و ولورهمپتون با پیروزی مقابل آینتراخت فرانکفورت و المپیاکوس صعود خود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا را نهایی کردند تا بدین ترتیب تکلیف هر هشت تیم حاضر در مسابقات مشخص شود.

بازیهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا قرار است که در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته برگزار شود. در روز دوشنبه 20 مرداد، منچستریونایتد و کپنهاگن از ساعت 23:30 مقابل هم قرار می گیرند. در همین ساعت اینتر و لورکوزن یکی از جذاب ترین بازیهای مرحله یک چهارم را در شهر دوسلدورف برگزار خواهند کرد.

در روز سه شنبه 21 مرداد ساعت 23:30 نیز شاختار دونتسک اوکراین و بازل سوییس در منطقه گلزن کرشن مقابل هم قرار خواهند گرفت. از سویی ولورهمپتون نیز قرار است که در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه دویسبورگ مقابل سویا قرار بگیرد.

بحران کرونا باعث شد تا بازیهای امسال به صورت فشرده و تک بازی برگزار شود. بازیهای نیمه نهایی در روزهای 26 و 27 مرداد در کلن و دوسلدورف برگزار شود و فینال نیز در روز 31 مرداد در شهر کلن برگزار می شود. به نظر می رسد که شمارش معکوس برای تعیین قهرمان لیگ اروپا آغاز شده است.

4125