زیدان: گرت بیل ترجیح داد مقابل منچسترسیتی بازی نکند

زیدان: گرت بیل ترجیح داد مقابل منچسترسیتی بازی نکند

خبرگزاری فوتبالی -  زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل منچسترسیتی حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، زیزو در مورد شرایط رئال برای  بازی جمعه شب مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد گفت :" شرایط خوبی داریم. اتفاقات بازی رفت را به خاطر داریم و می دانیم که فردا فینالی دیگر در پیش خواهد بود. تلاش می کنیم تا نمایش خوبی از خود ارائه بدهیم."

وی در مصدومیت ادن هازارد ستاره بلژیکی که گفته می شود با آمادگی کامل در تمرینات اخیر حضور نداشته، گفت:" هازارد در اواخر لالیگا مصدومیتی جزئی داشت اما در حال حاضر اوضاعش خیلی بهتر است. زمان کافی برای آماده سازی داشته است و با اعتماد به نفس کار می کند. برنامه بازیهای لالیگا خیلی فشرده بود اما در حال حاضر شرایط هازارد خوب است و دلیلی ندارد که بخواهد با مصدومیت بازی کند. هر کسی در مورد شرایط بدنی ادن صحبت می کند اما مشخص است که آمادگی دارد."

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد بحث جنجالی خط زدن گرت بیل هم صحبت کرد:"در این باره مجبورم که توضیح بدهم. حرفهای زیادی زده شد. باید بگویم که رابطه ما یک رابطه محترمانه میان مربی و بازیکن است. گرت بیل خودش ترجیح داد که بازی نکند، فقط همین. دلیل خط خوردن او فنی است. صحبت هایی که در رختکن انجام شده، بین خودمان می ماند. ماندن بیل در رئال مادرید؟ نمی دانم اما در حال حاضر او بازیکن رئال مادرید محسوب می شود. چیزی عوض نشده است. "

4125