با اعلام گواردیولا؛ راه پیوستن مدافع اسپانیایی به بارسلونا باز شد

با اعلام گواردیولا؛ راه پیوستن مدافع اسپانیایی به بارسلونا باز شد

خبرگزاری فوتبالی - اریک گارسیا مدافع میانی اسپانیایی منچسترسیتی که در وبسایت ترانسفرمارکت 16 میلیون یورو قیمت دارد شاید به یکی از بحث برانگیزترین بازیکنان در هفته هیا آینده تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعلام کرده است که اریک گارسیا پیشنهاد تمدید با تیم انگلیسی را رد کرده است چرا که به نظر می رسد که خودش را آماده بازگشت به نیوکمپ می کند. اریک گارسیا در سال 2017 از آکادمی بارسلونا راهی منچسترسیتی شد اما حالا دوباره خودش را برای بازگشت به کاتالونیا آماده می کند.

در حال حاضر مشخص نیست که مسیر بازگشت مدافع میانی 19 ساله به بارسلونا چگونه خواهد بود. این بازیکن فصل بسیار خوبی در منچسترسیتی داشت و 13 بازی در لیک برتر انگلیس داشت. اریک یک سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و با توجه به این که حاضر به تمدید نشده به نظر می رسد که توافقات پشت پرده ای را با مدیران بارسلونا داشته است.

اریک در بارسلونا احساس راحتی می کند اما با توجه به علاقه اش به بارسلونا تصمیم گرفته است به نیوکمپ برگردد. بدین ترتیب همچون پیکه که پس از تجربه اندوزی در فوتبال انگلیس به بارسا برگشت، اریک نیز می تواند در فصل آینده در ترکیب تیم کاتالان قرار بگیرد. البته این مدافع جوان در ابتدا باید روی بازیهای آینده منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند.

4125