زلاتان حتی در قایق تفریحی هم دست از تمرین برنمی دارد!

زلاتان حتی در قایق تفریحی هم دست از تمرین برنمی دارد!

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان حتی در تعطیلات و در حالی که به قایق تفریحی رفته هم از تمرینات غافل نمی شود و روی آمادگی بدنی خود تمرکز ویژه ای دارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سودی با وجود آن که به همراه همسرش هلنا سجر و سایر اعضای خانواده به قایق تفریحی رفته بود اما به نظر می رسد که اعتیادش به تمرین کردن باعث شد که حتی در ان جا هم قید تمرینات استقامتی و شنا را نزند.

زلاتان 38 ساله در میانه تمرینات فیزیکی خود  گه گداری با استفاده از ضدآفتاب دراز می کشید تا در نزدیکی جزیره سن تروپز در فرانسه کمی آفتاب بگیرد.  ماکسیمیلیان و وینسنت، فرزندان زلاتان نیز برای ریلکس کردن و استراحت به این قایق تفریحی رفته اند.

حرف و حدیث ها و شایعات زیادی در مورد مقصد آینده زلاتان ابراهیموویچ در فصل آینده وجود دارد. میلان در تلاش است تا قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما گفته می شود که لیدز یونایتد در لیگ انگلیس و همربی در لیگ سوئد از جدی ترین گزینه های وی برای فصل آینده هستند. ایبراهیموویچ در تصاویر تبلیغات میلان برای فصل آینده حضور نداشته است و همین قضیه به شایعات در مورد آینده او دامن زده است. 

زلاتان از زمان بازگشت به میلان در ژانویه گذشته یازده گل زده است و انتظار دارد که برای ماندن در پیراهن روسونری دستمزدش دو برابر شود و به هفته ای 104 هزار پوند برسد.

4125