رسمی؛ بارسلونا با پدیده ۱۹ ساله برزیلی قرارداد امضا کرد

رسمی؛ بارسلونا با پدیده ۱۹ ساله برزیلی قرارداد امضا کرد

خبرگزاری فوتبالی – باسشگاه بارسلونا با یک مهاجم از تیم سائوپائولو قرارداد امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا کم کم فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را بیشتر از قبل پیگیری می‌کند و به امضای قرارداد با بازیکنان مورد نیازش می‌پردازد. در همین زمینه رسما اعلام شد گوستاوو مایا، بازیکن ۱۹ سال سائوپائولو با امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۴.۵ میلیون یورو به تیم بارسلونا پیوست و از فصل پیش رو در تیم بارسلونای بی عضویت خواهد داشت.

گوستاوو که اهل برزیل است بند فسخی معادل ۳۰۰ میلیون یورو دارد. مبلغ قرارداد ۴.۵ میلیون یورویی گوستاوو در ۲ قسط یک میلیونی (که همین حالا پرداخت شده) و ۳.۵ میلیونی پرداخت می‌شود. او از سن ۱۴ سالگی در تیم سائوپائولو عضویت داشته و توانسته ۷ جام به همراه تیمش کسب کند. بهترین نمایش او مربوط به فصل ۲۰۱۸ بوده که توانسته در ۳۶ بازی سائوپائولو‌یی‌ها ۳۰ گل به ثمر برساند.   مایا بازیکن راست پایی است که برای تیم ملی برزیل در رده‌های سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۶ سال بازی کرده است.

این بازیکن برزیلی دومین بازیکنی است که از سائوپائولو به لالیگا می‌رود. پیش از مایا، رینیر برزیلی هم در فصل نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو به تیم رئال مادرید پیوسته بود.

1101