رسمی؛ قرارداد دائمی سانچز با اینتر امضا شد

رسمی؛ قرارداد دائمی سانچز با اینتر امضا شد

خبرگزاری فوتبالی – قرارداد سانچز با اینتر دائمی شد.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز، بازیکن شیلیایی سابق منچستر یونایتد که با قراردادی قرضی به اینتر پیوسته بود رسما قراردادش با نرآتزوری را تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۳ آبی و مشکی پوش خواهد ماند.

شب گذشته تیم اینترمیلان توانست در دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل ختافه برنده شود و به مرحله بعد راه پیدا کند. پس از بازی خبری مبنی بر دائمی شدن قرارداد سانچز با اینتر به گوش رسید که البته این خبر رسمی نبود اما امروز سایت باشگاه اینتر به طور رسمی اعلام کرد قرارداد مهاجم شیلیایی خود را تمدید کرده است. این بازیکن ۳۱ ساله که پیشتر سابقه بازی در تیم اودینزه را هم داشته است قرارداد خود با منچستر یونایتد را فسخ کرده و حالا دیگر بازیکن رسمی تیم اینتر میلان است.

اینتر در بیانیه‌‌ای اعلام کرده: اف سی اینتر نازیوناله شهر میلان اعلام می‌کند سانچز با انتقالی رایگان به اینتر پیوسته است. این مهاجم شیلیایی قرارداد خود را تا ژوئن ۲۰۲۳ با اینتر امضا کرده است.

سانچز که در تیم‌هایی چون بارسلونا و آرسنال نمایش‌های خوبی داشت در منچستر اصلا عملکرد خوبی از خود نشان نداد اما با حضور در اینتر تا حدودی به روزهای خوب خود برگشت و در ۲۰ بازی توانسته ۴ گل بزند و امیدوار باشد از ابتدای فصل بعد آمار خود را بهبود بخشد.

1101