کاسمیرو: وقتی با زیدان صحبت می‌کنم استرس می‌گیرم!

کاسمیرو: وقتی با زیدان صحبت می‌کنم استرس می‌گیرم!

خبرگزاری فوتبالی – هافبک برزیلی تیم رئال مادرید با تمجید از سرمربی فرانسوی رئال اعلام کرده هنوز هم بابت حرف زدن با او دچار استرس می‌شود.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در جدیدترین گفت و گوی خود با گاردین گفته: حتی همین امروز که اندکی با زیدان حرف زدم استرس گرفتم. به او گفتم نمی‌داند چه تاثیر و معنایی برایم دارد. بله. به او گفتم تو جام جهانی ۹۸ را گرفتی اما این مسئله چیزی را تغییر نمی‌دهد. حالا که بیشتر او را می‌شناسم می‌توانم بگویم او شایسته این عنوان است. او فوق‌العاده است و می‌داند چگونه فوتبالش را ابراز کند. زیدان با ما با عشق رفتار می‌کند.

کاسمیرو در ادامه گفت: زیدان همیشه به من می‌گوید کاس! تو می‌توانی کارهای بیشتری انجام دهی و هافبک‌ها را تغذیه کنی. امسال بیشتر با توپ کار می‌کنم اما هنوز می‌دانم وظیفه‌ام چیست. توپ را بربایم و به هم‌تیمیانم بدهم. زیدان البته انسان ظالمی است و همیشه از من چیزهای بیشتری می‌خواهد. او می‌گوید از تو چیز بیشتری نمی‌خواهم، از تو می‌خواهم هر چه می توانی انجام دهی.

کاسمیرو در پایان گفت: همیشه بازی‌هایم را نگاه می‌کنم و آن‌ها را ارزیابی می‌کنم. این کار را خیلی دوست دارم. مردم می‌گویند مانند مربی‌ها فکر می‌کنم. همیشه سعی دارم بازی‌خوانی کنم.

1101