گزارش روز؛ شروط سخت ستاره‌های سرخابی برای تمدید قرارداد

گزارش روز؛ شروط سخت ستاره‌های سرخابی برای تمدید قرارداد

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم گزارش روزنامه فرهیختگان درباره شرطهای بازیکنان سرخابی برای تمدید قراردادشان را برایتان انتخاب کردیم:

  • شنیده می‌شود بازیکنان برای تمدید با پرسپولیس شرایط بسیار سختی را درنظر دارند. برخی از بازیکنان که از لیگ هجدهم طلبکار هستند اولین شرط‌شان دریافت تمامی آن مطالبات است. البته رسول‌پناه در روزهای گذشته با دعوت این بازیکنان به باشگاه خیلی تلاش کرد تا آنها را راضی به تخفیف کند، اما ظاهرا تا اینجای کار توفیق چندانی پیدا نکرده است.
  • شرط بعدی‌ بازیکنان پرسپولیس این است که تمام مبلغ قرارداد و آپشن‌های قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را دریافت کنند. در هفته‌های گذشته شنیده می‌شد که باشگاه قصد دارد به بازیکنان یا پاداش قهرمانی بدهد یا پاداش کسب سهمیه آسیایی، چون تیمی که قهرمان لیگ می‌شود قطعا اتوماتیک‌وار سهمیه آسیایی را هم به‌دست می‌آورد.همین موضوع اعتراض خیلی از بازیکنان قدیمی ازجمله بیرانوند را در پی داشت و حالا ظاهرا برای تمدید قرارداد یکی از شرط‌های بازیکنان دریافت کامل آپشن‌های مندرج در قراردادشان است. 
  • برخی از بازیکنان که قرار است برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند شرط دریافت پیش‌قرارداد را هم به میزان معینی مطرح می‌کنند و تمام اینها در کنار هم روزهای سختی را برای مدیران این تیم که با سهل‌انگاری کار تمدید قرارداد با بازیکنان را به این روزها انداخته‌اند، رقم می‌زند. 
  • فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و محسن کریمی هشت بازیکن استقلال هستند که قراردادشان با این تیم در پایان فصل‌جاری به اتمام رسیده و این تعداد با توجه به قوانین جدید فیفا می‌توانستند از 6 ماه مانده به پایان قرارداد خود مذاکرات با تیم‌های جدیدی که خواستار آنها هستند را آغاز کنند.
  •  آن دسته از بازیکنانی که در فهرست مجیدی برای فصل بعد قرار دارند و از سوی دیگر قراردادشان با استقلال در پایان فصل به اتمام می‌رسد در حالی حاضر خواهند بود قراردادشان را تمدید کنند که علاوه‌بر تسویه‌حساب مطالبات قبلی و فصل‌جاری خود مقداری از پیش‌قرارداد از قرارداد جدیدشان را نیز دریافت کرده که این موضوع فعلا با دخل‌وخرج فعلی باشگاه مبنی‌ بر بدهی حدود ۵۰ میلیاردی که استقلالی‌ها باید تا پایان فصل به طلبکاران داخلی و خارجی پرداخت کنند، جور در نیامده.


    1984