ژسوس: دی بروینه می‌توانست 30 پاس‌گل بدهد؛ مقابل رئال مادرید عالی بودیم

ژسوس: دی بروینه می‌توانست 30 پاس‌گل بدهد؛ مقابل رئال مادرید عالی بودیم

خبرگزاری فوتبالی - کوین دی بروینه در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته است و با رکورد تیری آنری از نظر تعداد پاس گل در یک فصل از لیگ برتر انگلیس برابری کرد، اما گابریل ژسوس معتقد است که او هنوز هم می‌توانست بهتر از این باشد.

به گزارش فوتبالی، گابریل ژسوس اعتقاد دارد که دی بروین می‌توانست در این فصل 30 پاس گل بدهد. او در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت:" من فکر می‌کنم او می‌تواند در هر بازی، سه یا چهار پاس گل به ما بدهد. در این فصل فرصت های بسیاری را برای گلزنی از دست دادیم، اگر اینگونه نبود، کوین 30 پاس گل داشت. او خیلی خوب است و از کیفیت بالایی برخوردار است و همیشه به مهاجمان نگاه می کند. بازی در کنار او عالی است."

گابریل ژسوس درمورد پیروزی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو گفت:" فکر نمی کنم این بهترین عملکرد من باشد. بازیِ خوبی بود. من گل اول سیتی را به ثمر رساندم و به تیمم کمک کردم، به همین دلیل مردم این حرف را می زنند. رئال مادرید خیلی خوب بازی کرد. رفتن به آنجا و بازی مقابل آنها بسیار دشوار است. ما در 15-20 دقیقه اول اذیت شدیم و پس از آن بازیِ خودمان را شروع کردیم، ما با توپ خیلی خوب بازی کردیم، اما بدون توپ هم یکی از بهترین بازی ها را از زمان آمدن من به اینجا، انجام دادیم."

1470