لوکاکو: باید با همین ذهنیت به سمت قهرمانی پیش برویم

لوکاکو: باید با همین ذهنیت به سمت قهرمانی پیش برویم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با نتیجه‌ی 2 بر 0 ختافه را شکست داد و راهی مرحله‌ی بعد لیگ اروپا شد. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی نراتزوری، معتقد است که تیمش ذهنیت درستی داشته و باید در جهت پیشرفت حرکت کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر بازی را ضعیف شروع کرد اما به مرور توانست کنترل بازی را در دست گرفته و در دقیقه‌ی 33 روملو لوکاکو روی پاس باستونی، گل اولِ اینتر را به ثمر رساند. در دقیقه‌ی 75 ختافه صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد که خورخه مولینا آن را از دست داد. در نهایت کریستین اریکسن که در دقیقه 81 وارد بازی شده بود دو دقیقه بعد گلِ دوم اینتر را به ثمر رساند تا شاگردان آنتونیو کونته راهی مرحله بعد شوند.

لوکاکو پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" این یک بازی دشوار مقابل تیمی که تهاجمی بازی می کند، بود. ما به خوبی از پسش بر آمدیم، دفاع خوب کار کرد و من خوشحالم که گلزنی کردم. کریستین هم یک گل مهم برای تیم به ثمر رساند و ما باید همین گونه ادامه دهیم."

لوکاکو فرصت این را داشت تا گل دوم را هم به ثمر برساند اما او این موقعیت را هدر داد. مهاجم بلژیکی در این باره گفت:" این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد، من در حال فکر کردن به بازیِ بعدی هستم. ما برد می خواهیم و من از نتیجه امروز خوشحالم. تیم در حال رشد است و مهم این است که ما با این ذهنیت ادامه دهیم؛ تمایل به پیشرفت هر روزه."

1470