رسمی؛ دفاع راست آینده‌دار فرانسوی به میلان پیوست

رسمی؛ دفاع راست آینده‌دار فرانسوی به میلان پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه میلان به طور رسمی پیر کالولو، مدافع راست فرانسوی را به خدمت گرفت. این بازیکن در حال حاضر تنها 19 سال دارد و پس از پایان قراردادش با المپیک لیون تبدیل به یک بازیکن آزاد شده بود.

به گزارش فوتبالی، پیر کالولو که محصول آکادمی المپیک لیون است، با قراردادی پنج ساله به آث میلان پیوست. او به تازگی تست های پزشکی باشگاه میلان را هم با موفقیت پشت سر گذاشته بود. باشگاه میلان این بازیکن را به صورت دائمی به خدمت گرفت و قراردادش تا تاریخ 30 ژوئن 2025 اعتبار خواهد داشت. کالولو که به عنوان یکی از ستارگان آینده‌ی تیم ملی فرانسه در خط دفاعی به شمار می‌رود در حال حاضر در تیم ملی زیر 21 ساله‌های فرانسه عضویت دارد و 12 بازی هم برای تیم ملی زیر 19 سال فرانسه انجام داده است.

به نظر می‌رسد که سران باشگاه میلان به دنبال خرید استعداد های جوان هستند تا بتوانند آینده‌ی این باشگاه را تضمین کنند. بازیکن جوان دیگری که سال ها پیش به میلان آمده بود، جانلوئیجی دوناروما بود که اکنون بحث تمدید قرارداد او نیز داغ است. با ماندن استفانو پیولی به نظر می‌رسد که قرارداد زلاتان هم به زودی تمدید شده و میلان ترکیبی شامل بازیکنان با تجربه و جوان خواهد داشت.

1470