کروس ترکیب بازی خداحافظی‌اش را انتخاب کرد؛ از نویر تا راموس و رونالدو!

کروس ترکیب بازی خداحافظی‌اش را انتخاب کرد؛ از نویر تا راموس و رونالدو!

خبرگزار فوتبال - تونی کروس هافبک رئال مادرید جمعه شب بازی مهمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی خواهد داشت. این بازیکن در پادکست خود در کنار برادرش فلیکس با سوال جالبی مواجه شد: این که دوست دارد در بازی خداحافظی او کدام بازیکنان حضور داشته باشند که انتخاب های جالبی داشت.

به گزارش فوتبالی، تونی به درخواست یکی از شنوندگان در مورد تیم محبوبش در شب خداحافظی او از فوتبال با خنده گفت:" راستش را بخواهید، فکر می کنم برای این که در مورد بازی خداحافظی ام صحبت کنم، خیلی زود است!"

کروس تصمیم گرفت که این ترکیب را روی یک کاغذ بنویسد و برای هوادارانش در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. تونی ترجیح داده که هم تیمی هایش در لورکوزن، بایرن مونیخ، رئال مادرید و تیم ملی آلمان را انتخاب کند. تونی همچنین ترجیح داده که نویر را درون دروازه انتخاب کند، در خط دفاعی دو بازیکن لورکوزن یعنی راینارتز و کاسترو در کنار سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید به چشم می خورند. کروس در توصیف راموس گفته که یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ است. تونی برای خط هافبک ترجیح داده که مثلث سه چمپیونزلیگ اخیر رئال مادرید را تکرار کند و خودش را کنار مودریچ و کاسمیرو قرار داده است و کیمیش نیز خط هافبک را تکمیل می کند. در خط حمله نیز توماس مولر از بایرن مونیخ در کنار کلوزه و رونالدو قرار گرفته است و در مورد کریستیانو گفت:" او بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم."

4125