حریف احتمالی منچستریونایتد در یک چهارم نهایی لیگ اروپا مشخص شد

حریف احتمالی منچستریونایتد در یک چهارم نهایی لیگ اروپا مشخص شد

خبرگزاری فوتبال - کپنهاگن و شاختار دونتسک در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند و با بردهای قاطعانه در خانه صعود خود به یک چهارم نهایی مسابقات را قطعی کردند.

به گزارش فوتبالی، کپنهاگن در مقابل استانبول باشاک شهیر قهرمان لیگ ترکیه با نتیجه سه بر صفر پیروز شد تا شکست یک بر صفر در دور رفت را جبران کند. تیم دانمارکی با گلهای فالک و دبل ویند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد و بدین ترتیب به یک چهارم نهایی لیگ اروپا کسب کرد. با توجه به پیروزی قاطعانه منچستریونایتد در دور رفت مقابل لاسک به نظر می رسد که تقابل دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی در آلمان قطعی خواهد بود.

از سویی شاختار دونتسک اوکراین نیز با نتیجه سه بر صفر در مقابل ولفسبورگ به پیروزی دست پیدا کرد و توانست صعود خود به یک چهارم نهایی را قطعی کند. آنها در دقایق پایانی باب دبل ورایس و گلی دیگر از سولمون با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند. تیم اوکراینی احتمالا در در یک چهارم مقابل بازل سوییس قرار می گیرد مگر آن که آینتراخت فرانکفورت بتواند کامبک بزند که بعید به نظر می رسد. قرار است که مرحله یک چهارم نهایی به بعد به صورت تک بازی در آلمان برگزار شود که بازیها به صورت فشرده خواهد بود.

4125