سیدعباسی: ۶ امتیاز بازی با استقلال را می‌خواهیم

سیدعباسی: ۶ امتیاز بازی با استقلال را می‌خواهیم

خبرگزاری فوتبالی - مربی تیم فوتبال شهرخودرو امیدوار است بتوانند برابر استقلال به برتری برسند.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از ورزش سه  داوود سیدعباسی درباره شرایط شهرخودرو برای دیدار با استقلال اظهار کرد: مطمئنا همان اندازه که ما از استقلال شناخت داریم، آنها هم نوع بازی ما را می‌شناسند. شناخت ما از تیم استقلال به اندازه کافی است و بازیکنان را در چند جلسه اخیر تمرینی توجیه کردیم و گفتیم که یک مسابقه ۶ امتیازی پیش رو داریم.

او ادامه داد: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد، اما بازیکنان ما با تمام وجود آماده این بازی هستند و خودمان را آماده این مسابقه کردیم.

مربی شهرخودرو یادآور شد: تنها وعده‌ای که به هواداران شهرخودرو می‌توانم بدهم، این است که بازیکنان ما مثل تمام مسابقات‌شان در دیدار با استقلال هم تا لحظه آخر دست از تلاش برنمی‌دارند و به دنبال گرفتن سه امتیاز هستند. به جوانان خود امید داریم و با تمام وجود به مصاف استقلال می‌رویم تا برنده بازی ۶ امتیازی باشیم.

سیدعباسی تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته‌های آخر لیگ است و اینکه هر بازی برای تیم‌ها اهمیت خاصی دارد، درخواست ما این است که داوران تمرکزشان را بیشتر کنند تا حرف و حدیثی به وجود نیاید.

او اضافه کرد: راجع به داوری بازی استقلال مقابل سپاهان و نساجی اظهار نظر نمی‌کنم، اما تیم ما در چند مسابقه اخیر از داوری متضرر شده است. مقابل پارس امین قاسمی‌نژاد و در دیدار با صنعت نفت، اکبر صادقی را بخاطر محرومیت در اختیار نداشتیم، در صورتی که خطاهایی که این بازیکنان مرتکب شده بودند، باید برعکس سوت زده می‌شد و بازیکنان ما به اشتباه کارت گرفتند.

مربی شهرخودرو عنوان کرد: امیدوار هستم روز پنج‌شنبه شاهد داوری خیلی خوبی باشیم تا دو تیم استقلال و شهرخودرو بازی خوبی را به نمایش بگذارند و هواداران‌شان از بازی لذت ببرند. تیم شهرخودرو همیشه به تصمیمات داوری احترام گذاشته و امیدوار هستیم تصمیمات داوری تاثیری در جریان بازی نداشته باشد و آقای کاظمی که داور خیلی خوبی هستند، به زیباتر شدن بازی کمک کنند.

سیدعباسی درباره عملکردشان در سه هفته اخیر اظهار کرد: در این سه مسابقه از نظر نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشتیم ولی از نظر سبک بازی بازیکنان رضایت داریم. مقابل تراکتور و صنعت نفت تیم برتر زمین بودیم و نبض بازی را در اختیار داشتیم. مقابل تراکتور بدشانس بودیم و برابر صنعت نفت نیز در دقایق پایانی به مساوی رسیدیم و می‌توانستیم برنده این دو مسابقه باشیم، اما قسمت نبود و اتفاقات به نفع تیم ما رقم نخورد ولی از سبک بازی تیم خودمان رضایت داریم. امیدوارم بازی با استقلال خوب و تماشاگر پسند باشد و با برتری ما به اتمام برسد.

بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال ابراز کرد: من و آقای بختیاری‌زاده سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشتیم ولی این موضوع برای مدت‌ها قبل است و در حال حاضر تنها اتفاقی که می‌تواند به ما کمک کند، این است که بازیکنان تمرکز داشته باشند و به توانایی‌های خود ایمان داشته باشیم.

مربی شهرخودرو تاکید کرد: بازیکنان تیم ما توانمندی زیادی دارند و می‌توانند در این مسابقه با توجه به اینکه بازی را مدیریت می‌کنند، برنده هم شویم.

سیدعباسی اضافه کرد: مسابقه دشواری داریم ولی از نظر فنی بازی خوب و کلاسیکی شاهد خواهیم بود. تماشاگران ما انتظار بازی را می‌کشند و در تمرینات نیز استقبال خوبی از ما داشتند. امیدوار هستیم تا روز بازی اتفاق خاص دیگری برای ما نیفتد و بتوانیم با تمام توان برابر استقلال حاضر شویم.

او با اشاره به کیفیت تیم استقلال گفت: استقلال تیم خوب و توانمندی است که توانسته دوباره شانس آسیایی شدن را به دست بیاورد و هوادارانش را خوشحال کند. آنها تیم قابل احترامی و باشگاه محبوب ایران هستند ولی با وجود تمام احترام به تماشاگران عزیز این تیم ما هم فقط برای برد به میدان می‌رویم.

6968