آردا توران: می‌خواهم روزهای موفقم در اروپا را تکرار کنم

آردا توران: می‌خواهم روزهای موفقم در اروپا را تکرار کنم

خبرگزاری فوتبالی - آردا توران، هافبک سابق اتلتیکو مادرید و بارسلونا، پس از 9 سال مجددا به گالاتاسرای برگشت. توران پس از پایان قراردادش با بارسا از یک ماه پیش تبدیل به یک بازیکن آزاد شده بود.

به گزارش فوتبالی، آردا توران که خود به نوعی محصول آکادمی گالاتاسرای به حساب می‌آید، بین سال های 2005 تا 2011 در این تیم توپ می‌زد و پس از آن به اتلتیکو و بارسا پیوست. اکنون پس از 9 سال دوری از تیمِ دوران نوجوانی و جوانی‌اش، مجددا در 33 سالگی به این باشگاه بازگشته است. توران در اتلتیکو مادرید موفق به فتح لیگ اروپا، لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اروپا شده بود. او در بارسلونا هم لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اروپا را برد. آردا توران 100 بازی ملی هم برای تیم ملی ترکیه در کارنامه دارد.

توران پس از پیوستن به گالاتاسرای به وبسایت رسمی باشگاه گفت: احساساتم بسیار عمیق است. اکنون زمان اظهار نظر و صحبتِ زیاد نیست. وقت آن رسیده که دوباره در این تیم حضور پیدا کنم و بجنگم. می خواهم از آقای مصطفی چنگیز و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم. امیدوارم همه چیز خوب باشد، زیباترین روزها اتفاق بیفتد و دوباره روزهایی موفق در اروپا و ترکیه داشته باشم. دلم خیلی برای هواداران تنگ شده بود. منتظر روزی هستم که دوباره آن ها را ببینم. امیدوارم در اولین زمان ممکن هواداران را ببینم."

1470