رسمی؛ هافبک سابق اتلتیکومادرید و بارسلونا به گالاتاسرای پیوست

رسمی؛ هافبک سابق اتلتیکومادرید و بارسلونا به گالاتاسرای پیوست

خبرگزاری فوتبالی - آردا توران بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید و بارسلونا با باشگاه دوران کودکی خود یعنی گالاتاسرای به توافق رسید. این بازیکن باتجربه که سابقه حضور در گالاتاسرای را داشت، برای بازگشت به این تیم حاضر شد که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد. آردا در ازای هر بازی 15 هزار یورو دریافت می کند که قراردادش یک ساله است اما قابلیت تمدید برای دو فصل بیشتر را دارد. آردا انتظار داشت که به دستمزد 25 هزار یورو برای هر بازی امضا کند و قراردادش یک ساله باشد که شانس تمدید برای یک سال بیشتر داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، چنگیز مدیر باشگاه گالاتاسرای در مورد خرید این بازیکن گفت :" آردا را به درخواست مربی خریدیم. او دو بار در تیم ما قهرمان لیگ شده است و بازیکن خود ما محسوب می شود. از همه نظر خرید خوبی است. ممکن است که اشتباهاتی در گذشته کرده باشد اما همیشه اشتباهاتش را باید فراموش کرد. گذشته ها گذشته است. خرید آردا توران با در نظر گرفتن نیازها و اولویت های تیم انجام شده است."

بدین ترتیب فالکائو و آردا که زمانی با هم در اتلتیکو هم بازی بودند و فاتح لیگ اروپا شده بودند دوباره در کنارهم بازی می کنند، با این امید که خاطرات خوش گذشته را تکرار کنند.  از سویی گفته می شود که بتو دروازه بان پرتغالی سویا نیز برای حضور در گالاتاسرای ابراز آمادگی کرده است.

4125