آرتتا برای مراقبت از خانه‌اش یک سگ نگهبان 22 هزار یورویی خرید

آرتتا برای مراقبت از خانه‌اش یک سگ نگهبان 22 هزار یورویی خرید

خبرگزاری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال سالی مملو از تغییرات را حس می کند. او که در میانه فصل هدایت توپچی های لندن را به عهده گرفت به تازگی اولین جام رسمی خود را با قهرمانی مقابل چلسی در فینال جام حذفی کسب کرد. مربی باسکی حالا در زندگی شخصی خود نیز تغییراتی تجربه می کند چرا که پس از سرقت های اخیری که از خانه ستارگان فوتبال انگلیس رخ داه است، تصمیم گرفته است که به سراغ خرید یک سگ نگهبان برود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی توپچی ها به تازگی به سراغ خرید یک سگ نگهبان رفته است. جنجالی ترین سرقت از خانه ستارگان فوتبال انگلیس مربوط به دله الی بود که در حالی که به همراه خانواده اش در خانه بود، مورد تهدید با اسلحه سرد قرار گرفت.

چند هفته پیش خبر رسیده بود مه هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام به سراغ خرید سگ نگهبان رفته است و حالا میکل آرتتا مربی اسپانیایی به این لیست اضافه شده است. آرتتا برای خرید این سگ مبلغ 22 هزار یورو هزینه کرده است که مبلغ قابل توجهی است. البته پیش از این ستارگانی همچون رشفورد، جیمی واردی، پوگبا و تریپیر هم به سراغ خرید سگ نگهبان رفته بودند تا از سرقت احتمالی پیشگیری کنند.

4125