لسکات: راموس نیست اما بنزما خطرناک‌ترین بازیکن رئال مادرید است

لسکات: راموس نیست اما بنزما خطرناک‌ترین بازیکن رئال مادرید است

خبرگزاری فوتبالی - جولیان لسکات، مدافع سابق منچسترسیتی، معتقد است که خطرناک ترین بازیکنِ رئال مادرید برای آبی آسمانی ها، کریم بنزما است و آن‌ها باید مراقب حرکاتِ او باشند.

به گزارش فوتبالی، لسکات معتقد است که عبور از رئال مادرید حتی بدونِ سرخیو راموس هم چالش سختی برای منچستر سیتی است و بنزما هم مهاجمی خطرناک در ترکیب رئال است. لسکات در گفتگو با فوتبال ایندکس گفت:" غیبت سرجیو راموس برای رئال مادرید یک حسرت بزرگ خواهد بود. به نظرم واران در کنار ویرجیل فن دایک و آیمریک لاپورت از بهترین مدافعان جهان است. رئال مادرید در کل تیمی پر از استعداد دارد و ستاره هایی جهانی دارند. اما رویارویی با منچسترسیتی برای آنها چیزی بیشتر از یک بازیِ عادی خواهد بود. ممکن است ادن هازارد برگشته باشد اما هنوز بنزما بزرگ‌ترین تهدید رئال مادرید است. فکر نمی‌کنم بنزما به خاطر گل هایی که در این مدت زده است، اعتبارِ کافی را بدست آورده باشد. هیچ کس نمی‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی روبرو شود."

لسکات معتقد است که منچسترسیتی در مقابل تیمِ زیدان قدرتمند ظاهر خواهد شد. او گفت:" به نظرم منچسترسیتی دوباره رئال مادرید را شکست می‌دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کند. این کار سخت خواهد بود اما با توجه به نتیجه‌ی بازیِ رفت، رئال مادرید می‌داند که باید دوبار گلزنی کند تا شانسی برای صعود داشته باشد. به نظرم بازی دستِ منچستر سیتی است. این بازی بسیار متفاوت با بازی اول خواهد بود زیرا رئال مادرید به خاطر فتح لالیگا پس از شروع مجدد مسابقات، اعتماد به نفس بالایی دارد و در جایگاه بسیار بهتری قرار دارد. بازیکنان رئال مادرید هم قبل از این بازی از تعطیلات استفاده کرده‌اند و به اندازه کافی زمان برای استراحت داشته‌اند."

مدافع سابق سیتی درمورد عملکرد گواردیولا و منچسترسیتی در این فصل گفت:" به نظرم طبق معیارهایی که منچستر سیتی و گواردیولا تعیین کرده‌اند، این باشگاه باید در چمپیونزلیگ قهرمان شود تا بتواند این فصل را موفقیت آمیز تلقی کند. منچسترسیتی به قهرمانی در لیگ برتر و تسلط بر جام های داخلی عادت کرده است، اما لیورپول آن‌ها را در لیگ ناکام کرد و بدست آرسنال از جام حذفی کنار رفتند. لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت گسترده برای منچسترسیتی است. اگر آنها قهرمان شوند، این بسیار عالی خواهد بود و بهترین فصلِ تاریخ باشگاه رقم می‌خورد."

1470