مهاجم سابق آرسنال: اوبامیانگ پادشاهی می‌کند؛ آرسنال از منچستر بزرگ‌تر است

مهاجم سابق آرسنال: اوبامیانگ پادشاهی می‌کند؛ آرسنال از منچستر بزرگ‌تر است

خبرگزاری فوتبالی - چارلی نیکلاس، مهاجم سال‌های دور آرسنال که اکنون مفسر است، معتقد است که اوبامیانگ بهتر است که در آرسنال بماند چرا که در باشگاه هایی مثل بارسلونا به او فرصتِ کافی نمی‌رسد و منچستریونایتد هم بزرگ‌تر از آرسنال نیست.

به گزارش فوتبالی، پیر امریک اوبامیانگ اخیرا درخششی ویژه در آرسنال داشته است و بحث تمدید یا عدم تمدیدِ قرارداد او داغ است. از نظر نیکلاس ماندن در آرسنال بهترین گزینه برای اوبامیانگ است. چارلی نیکلاس گفت:" به نظرم در انگلیس فقط دو تیم بزرگتر از آرسنال هستند: لیورپول و منچستر سیتی. واقعاً می خواهد به منچستر یونایتد برود؟ آن‌ها از آرسنال به او نزدیک تر هستند؟ پاسخ من این است: نه. به نظرم هنوز منچسترسیتی و لیورپول برای او راهکارِ بهتری هستند. من فکر نمی کنم یوونتوس مایل‎ها جلوتر از آرسنال باشد، بارسلونا به فکر حفظ پولش است و فکر نمی کنم رئال مادرید حاضر باشد پولِ زیادی برای اوبامیانگ بپردازد. بنابراین مطمئناً درمورد یکی از بهترین مهاجمان در جهانِ فوتبال، من نسبت به حضورش در رنگ قرمز و سفید آرسنال بسیار خوشبین هستم."

نیکلاس در مورد راضی بودنِ اوبامیانگ از زندگی در شمال لندن گفت:" شیوه زندگی‌ای که اوبامیانگ در لندن به دست آورد، محکم است و به نظرم او این را دوست دارد. او در آن بازی می‌کند. سوپر اتومبیل های خود را در اختیار دارد و می تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد، زیرا او پادشاه است. او کمک کرد دورتموند دوباره به یک باشگاه بزرگ تبدیل شود و شاید او آرسنال را هم به همین شکل می‌بیند. رشدِ تیم و به مرور به اوج رسیدن، تبدیل به شیوه‌ی او شده است. ما باید مراقب باشیم که او را از دست ندهیم زیرا او یک روز می تواند بگوید: من دیگر تمدید نمی‌کنم. او گزینه‌های مناسبی ندارد و فکر می کنم ما کاملاً مناسب او هستیم."

1470