ملی‌پوش فوتسال کشورمان به بنفیکای پرتغال پیوست

ملی‌پوش فوتسال کشورمان به بنفیکای پرتغال پیوست

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال از عقد قرارداد با بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال رسماً اعلام کرد که حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان به تیم فوتسال این باشگاه پیوسته است و در صفحه توئیتری خود به او خوش‌آمد گفت.
باشگاه بنفیکا نوشت: پس از بازی در فولاد ماهان و گیتی‌پسند ایران و باشگاه‌های نوریلسک نیکل روسیه و غیرت آلماتی قزاقستان، حالا طیبی به بنفیکا می‌آید. تیمی که بارها در دوران بازیگری خود با آن روبه‌رو شده است.

طیبی در گفت‌وگو با سایت بنفیکا گفت: از پیوستن به بنفیکا خیلی خوشحالم و این چالش بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. من خیلی می‌خواهم پیروز شوم و بنفیکا باشگاهی برنده است. زمانی که شما اینجا هستید، در هر مسابقه فقط پیروزی مهم است و این را خیلی دوست دارم. همه بازیکنان به بنفیکا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا با تاریخی غنی احترام می‌گذارند. من مقابل بنفیکا چند بار بازی کردم و کاملاً می‌دانم آنها به‌عنوان یک تیم چقدر خوب و قوی هستند.

وی با اشاره به محبوبیت باشگاه جدیدش در جهان تصریح کرد: بنفیکا هواداران زیادی در جهان دارد، بیش از هر باشگاه پرتغالی دیگری. من پیام‌های خوبی از آنها دریافت کرده‌ام و برای موفقیت تیم، تمام تلاشم را می‌کنم تا خاطرات بسیار خوبی بسازم. من مطمئنم به کسب قهرمانی‌های متعدد ادامه می‌دهیم و فصل‌های جدیدی در تاریخ فوتسال باشگاه رقم می‌زنیم. این دلیل حضورم در بنفیکاست. 

6641