پیام احساسی رونالدو و مسی برای وداع با ایکر کاسیاس

پیام احساسی رونالدو و مسی برای وداع با ایکر کاسیاس

خبرگزاری فوتبالی - ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در سن 39 سالگی تصمیم گرفت فوتبال را کنار بگذارد. مشکل قلبی وی باعث شده بود تا پانزده ماه نتواند بازی کند و در نهایت تصمیم گرفت که فوتبال حرفه ای را کنار بگذارد و پس از 25 سال حضور در رئال مادرید و پنج سال حضور در پورتو اعلام بازنشستگی کند.

به گزارش فوتبالی، کاسیاس به عنوان پرافتخارترین دروازه بان تاریخ فوتبال اسپانیا محبوبیت زیادی چه در میان هم تیمی های سابق و هواداران تیم هایش نظیر رئال مادرید و پورتو دارد بلکه هواداران تیم های رقیب هم علاقه خاصی به او داشتند که این را می توان در حرفهای مسی مشاهده کرد. ستاره آرژانتینی سالها به عنوان رقیب کاسیاس در ال کلاسیکو مقابل وی بازی کرد که در پیامی در مورد وداع کاسیاس از فوتبال گفته است:"ایکر کاسیاس، تو امروز از فوتبال بازنشسته شدی اما تا مدت زیادی در تاریخ فوتبال خواهی ماند. نه فقط به این خاطر که نمادی برای لالیگا بودی بلکه به این خاطر که از نظر بین المللی نیز همه چیز را به دست آوردی. تو یک دروازه بان بی نظیر هستی و حقیقتا بازی کردنت مقابلت سخت بود اما وقتی به عقب نگاه می کنم می بینم که رقابت با تو بی نظیر بود و باعث شد که هر بار که مقابل هم بازی می کنیم تلاش کنیم که بهتر از دیگری باشیم."

از سویی رونالدو هم در پیامی اینستاگرامی تصویری از خودش کنار کاسیاس منتشر کرد و نوشت:"باعث افتخار بود که لحظات بزرگی را کنار تو داشتم. "

4125