پدیده ژاپنی رئال مادرید مقصد آینده‌اش را انتخاب کرد

پدیده ژاپنی رئال مادرید مقصد آینده‌اش را انتخاب کرد

خبرگزاری فوتبالی - نشریه آس گزارش داده است که رئال مادرید و ویارئال برای انتقال قرضی تاکفوسا کوبو پدیده 19 ساله ژاپنی به توافق رسیده اند. در حقیقت به نظر می رسد که ویارئال که مورد توجه باشگاه های مختلف اروپا و اسپانیا قرار داشت در نهایت زیر نظر اونای امری در ورزشگاه لاسرامیکا بازی خواهد کرد و قرار است که در طول امروز یا فردا حبر انتقال وی به صورت رسمی اعلام شود.

به گزارش فوتبالی، ویارئال با هدایت اونای امری در تلاش است تا فصل آینده عملکرد خوبی در لیگ اروپا از خودش ارائه بدهد. تاکه که فصل گذشته به صورت قرضی به تیم مایورکا ملحق شد و عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود، حالا می تواند در زیردریایی های زرد بازی کند. ویارئال با احتساب مبلغ پرداختی به رئال مادرید و دستمزد کوبو برای یک سال قرض گرفتن بازیکن ژآپنی مبلغی در حدود 5 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

اصرار امری به خرید کوبو باعث شد تا مدیران ویارئال تلاش کنند تا هر چه زودتر این بازیکن را به خدمت گرفتند. در حال حاضر رئال مادرید با توجه به این که سهمیه بازیکنان غیراروپایی خود را با میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو گوئس پر کرده جایی برای حضور کوبو در لیستش ندارد اما به نظر می رسد که وینی تا تابستان 2021 پاسپورت اسپانیایی می گیرد و بدین ترتیب جا برای حضور کوبو در لیست رئال مادرید در فصل 21-2020 باز خواهد شد.

4125