مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید: درباره عملکرد سیمئونه با من بحث نکنید

مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید: درباره عملکرد سیمئونه با من بحث نکنید

خبرگزاری فوتبالی – مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرده نتایج و عملکرد دیگو سیمئونه در روخی بلانکو غیر قابل بحث است و از او حمایت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، انریکه سرزو در گفت و گو با مارکا گفته: دیگو سیمئونه مربی است که به طور مداوم به برای ما قهرمانی و رتبه کسب کرده است. او می‌داند چه چیزی در زمین می‌خواهد. نتایجی که در زمین گرفته بی‌نظیر است و اصلا نمی‌خواهیم در این رابطه بحث کنیم. در اسپانیا نگه داشتن یک سرمربی برای ۸ سال غیر عادی است.

سرزو در ادامه افزود: قهرمانی در لیگ قهرمانان یک رویا است. در فصلی مثل امسال که کاملا غیر معمولی برگزار شده فوق‌العاده بود که توانستیم در بین ۳ تیم برتر جدول قرار بگیریم و حالا شانس فتح جام داشته باشیم.

مدیر باشگاه مادریدی درباره شرایط بازیکنان گفته: اوبلاک؟ او با تیم قرارداد دارد و برخلاف علاقه تیم‌های دنیا فکر نمی‌کنیم مشکلی در راه ماندن او در مادرید وجود داشته باشد. ژائو فلیکس؟ او بازیکن خوبی است که تنها ۲۰ سال سن دارد. باید بابت پیشرفت و رشد او صبور باشید. به خاطر اینکه قیمت او ۱۲۰ میلیون بوده نباید انتظار داشت هر روز جام فتح کند. خامس رودریگز؟ فکر نمی‌کنم او جزئی از برنامه‌های اتلتیکو مادرید باشد.

1101