گوندوغان: هاورتز بهتر از بالاک است، در سیتی همه ورنر را می‌شناسند

گوندوغان: هاورتز بهتر از بالاک است، در سیتی همه ورنر را می‌شناسند

خبرگزاری فوتبالی - ایلکای گوندوغان تایید کرد که از خطر و قدرت چلسی در فصل آینده آگاه است، تاکید کرد که در سیتی همه تیمو ورنر را می‌شناسند و همچنین مدعی شد که کای هاورتز، دیگر بازیکن مدنظر لمپارد، بازیکن بهتری نسبت به میشاییل بالاک است. 

به گزارش فوتبالی، ورنر ماه گذشته میلادی با امضای قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند از لایپزیش به چلسی پیوست. این بازیکن 24 ساله در 45 بازی 34 گل برای تیمش به ثمر رساند تا نقش موثری در قرار گرفتن لایپزیش در رده سوم جدول بوندسلیگا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد. هواداران چلسی امیدوارند که این بازیکن در فصل 21 - 2020 عملکرد مشابهی در ترکیب تیمشان داشته باشد تا بتوانند فاصله ایجاد شده با لیورپول و سیتی در صدر جدول را کم کنند. گوندوغان در تیم ملی با ورنر همبازی بوده و انتظار دارد که او تاثیرگذاری در فوتبال انگلیس را نیز ادامه دهد. هافبک سیتی به اسپرت بیلد گفت: " باور کنید همه در سیتی تیمو ورنر را می‌شناسند. بسیاری از هم تیمی‌ها از من پرسیدند که او چطور آدمی است. این بازیکن شایسته احترام است. "

چلسی همچنین در تلاش است که کای هاورتز، ستاره آلمانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد. گوندوغان شاهد استعداد این بازیکن نیز بوده و فکر کمی‌کند که او در همین جایگاه نیز از میشاییل بالاک، بازیکن آلمانی سابق آبی پوشان، بهتر است. او در این باره اظهار داشت: " از نظر من هاورتز از نظر توانایی بازی حتی از بالاک نیز بهتر است. بالاک سطحی از پرخاشگری و روحیه قدرتمند در بازی خود داشت. او بازیکن برتر نسل قبلی بود و در زمین یک بازیکن آزاردهنده به شمار می‌رفت. کای اینطور نیست. "

1811