پیش بازی اینتر - ختافه؛ کونته به فکر جام است؟

پیش بازی اینتر - ختافه؛ کونته به فکر جام است؟

امشب در چهارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ولتینز آره‌نا در گلزن کرشن آلمان، اینتر و ختافه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، ۱۰ روز اخیر برای اینترمیلان پر افت و خیز بوده. آن‌ها بالاخره توانستند مقام نایب قهرمانی در سری آ را به دست آورند که رتبه بدی برای آن ها به شمار نمی‌رفت اما باعث خروش کونته شد. او اعتقاد داشت مدیران باشگاه ماحصل کار آن‌ها را جدی نمی‌گیرد و این مسئله بی‌توجهی آن‌ها را نشان می‌هد. شایعات زیادی مبنی احتمال جدایی کونته در رسانه‌ها مطرح شد اما او فصل آینده هم در شهر میلان می‌ماند تا در نهایت ببینیم می‌تواند نوار قهرمانی‌های یوونتوس را پاره کند یا خیر. گذر از ختافه می‌تواند برای اینتری‌ها قدم محکمی در راه فتح جام باشد. در سوی دیگر ختافه‌‌ای‌ها قبل از شیوع کرونا در رده چهارم قرار داشتند اما از زمان آغاز فوتبال در ۱۱ بازی خود تنها یک برد به دست آوردند تا در رده هشتم فصل را به پایان ببرند. این مسئله نشان می‌دهد آمادگی‌ چندانی ندارند و ممکن است قافیه را به اینتر واگذار کنند.
این بازی به دلیل آن که دور رفت آن به خاطر کرونا لغو شد به صورت تک بازی در آلمان برگزار می‌شود.

***

اینتر میلان در ۱۲ بازی اروپایی خود مقابل حریفان اسپانیایی تنها یک بار برنده شده است. آن برد با نتیجه ۳-۱ مقابل بارسلونا در سال ۲۰۱۰ به دست آمد.
این دیدار اولین بازی ختافه مقابل یک تیم ایتالیایی است.
ختافه با ۴ کلین شیت چهارمین تیم برتر لیگ اروپا در این زمینه است.

***

ترکیب احتمالی اینتر: سمیر هندانوویچ – گودین – دی فرای – باستونی – کاندروا – بارلا – بروزوویچ – یانگ – اریکسن – مارتینز – لوکاکو
ترکیب احتمالی ختافه: چی‌چیزولا – دامیان سوارز – دیژنه – ژابیر – اولیویا – نیوم – آرامبری – ماکسیموویچ – کوکورلا – رودریگز – ماتا

1101