علامت سوالی به نام محمد نادری

علامت سوالی به نام محمد نادری

خبرگزاری فوتبالی-شرایط محمد نادری برای حضور در ترکیب پرسپولیس همچنان در هاله ای از ابهام است.

به گزارش فوتبالی،محمد نادری روز دوشنبه وارد تمرین گروهی شد اما در پایان این جلسه تمرینی و وقتی فشار کار بالا رفت باز هم او تمرینات انفرادی‌اش را پی گرفت. نادری همچنان روی تقویت عضله ران پای خود کار می‌کند و ظاهراً تا زمانی که کاملاً آماده نشود به ترکیب برنخواهد  گشت. با این شرایط بعید به نظر می‌رسد نادری به بازی با ذوب‌آهن هم برسد و شاید دوباره وحید امیری در پست دفاع چپ به میدان برود.

غیبت محمد نادری در چند هفته گذشته در لیست 18 نفره پرسپولیس و حضور فعال وی در تمرینات این تیم که عکس های آن از سوی سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شد شایعات زیادی را درباره مصدوم بودن یا نبودن نادری مطرح کرده است.

مدافع چپ پرسپولیس که با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد دارد، مدتی است برای سرخپوشان بازی نمی‌کند. همین مسئله باعث شد تا حاشیه‌هایی در این خصوص مطرح شود. نادری که چند بازی گذشته پرسپولیس را به علت کشیدگی کشاله از دست داده بود قرار بود که در بازی با فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به میدان برود که در این دیدار هم در فهرست تیم نبود تا شایعات در خصوص او بالا بگیرد

درحالی که همه منتظر بازی نادری مقابل فولاد بودند این بازیکن حتی در فهرست ۱۸ نفره هم نبود. برخی رسانه‌ها اعلام کردند که این بازیکن به کرونا مبتلا شده است. عده‌ای هم معتقد بودند که باتوجه به اینکه قرارداد قرضی نادری با پرسپولیس تمام شده، سرخپوشان از ترس محرومیت، نادری را بازی ندادند. اما هر ۲ مورد نادرست بود و نادری درست یک روز قبل از بازی با فولاد در تمرینات از ناحیه کشاله دوباره مصدوم شد تا بازی با فولاد را از دست بدهد.

با توجه به شرایط خاص کرونایی، فیفا اعلام کرد که بازیکنانی مثل نادری که قرارداد قرضی داشته‌اند یا از قبل با باشگاه جدید قرارداد بسته‌اند با توافق ۲ باشگاه می‌توانند در باشگاه فعلی خود تا پایان فصل بازی کنند. در مورد نادری هم ۲ باشگاه پرسپولیس و کورتریک توافق کردند که این بازیکن تا آخر فصل فوتبال ایران در پرسپولیس بماند و فیفا هم این اجازه را به پرسپولیس می‌دهد

امیرعلی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد که مذاکرات با باشگاه کورتریک برای دریافت رضایت نامه قطعی نادری ادامه دارد و در این زمینه پالس های مثبتی هم دریافت شده است. یحیی گل محمدی در لیستی که به باشگاه ارائه داده نام محمد نادری را هم اعلام کرده و تاکید زیادی بر حفظ وی در لیگ بیستم دارد. تاکیدات کادر فنی و علاقه نادری برای ادامه حضور در پرسپولیس باعث شد تا دو باشگاه مذاکرات را ادامه بدهند.

گویا در مذاکرات دو باشگاه یکی از شروط کورتریک این بوده است که هر رمان که به نادری احتیاج داشتند بدون مشکل به کورتریک اضافه شود. این شرط کورتریک مورد موافقت باشگاه پرسپولیس و کادر فنی قرار نگرفته و مذاکرات دو باشگاه همچنان ادامه دارد.

باید دید در فاصله 3 هفته مانده به پایان فصل و در حالیکه پرسپولیس با از دست دادن محمد انصاری، مدافع چپ دیگری در اختیار ندارد در نهایت ماجرای نادری و پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

7655