تصمیم بزرگ جهانبخش؛ در برایتون می‌مانم و می‌جنگم

تصمیم بزرگ جهانبخش؛ در برایتون می‌مانم و می‌جنگم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن ایرانی برایتون برنامه‌ای برای جدایی از این تیم ندارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند جهانبخش چاره‌ای جز جدایی از برایتون ندارد و از لیگ هلند به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شد، اما علیرضا می‌خواهد نشان دهد که به معنای واقعی کلمه جنگجو است و علیرغم اینکه سرمربی برایتون اعتقاد چندانی به او ندارد، قصد دارد کماکان در این تیم باشد.

علیرضا که با روزنامه ایران‌ورزشی صحبت کرده درباره آینده‌اش گفته: دوست دارم بمانم و مبارزه کنم. چون شرایطی از این سخت‌تر را هم تجربه کرده‌ام. هر چند من به عنوان بازیکن دوست دارم بازی کنم و این نکته از همه چیز مهم‌تر است اما فعلاً تصمیم دارم در برایتون بجنگم و تلاش کنم. اگر این اتفاق رخ نداد، وقت دارم که تصمیم دیگری بگیرم. به همین دلیل در حال حاضر فقط به برایتون فکر می‌کنم و اینکه بتوانم در تمرینات پیش فصل جایگاهی برای خودم به دست بیاورم.

او درباره اینکه آیا ممکن است در صورت فراهم نشدن شرایط از برایتون جدا شود، این توضیح را داده: همه چیز امکان دارد اما من نمی‌توانم به طور دقیق بگویم چه زمانی چه کاری انجام خواهم داد. فعلاً موضوعی که مشخص است اینکه باید به انگلیس برگردم و شرایط را تغییر بدهم. در این سن و سال برایم مهم است که بازی کنم. چون بازیکنی نیستم که برای مدت طولانی بخواهم بیرون بنشینم. از طرفی مقدماتی جام جهانی هم در پیش است و من به بازی نیاز دارم.

1984