ترس ستین؛ بازیکنان فعلی بارسلونا مقابل رم و لیورپول حضور داشته‌اند!

ترس ستین؛ بازیکنان فعلی بارسلونا مقابل رم و لیورپول حضور داشته‌اند!

خبرگزاری فوتبالی – هسته اصلی تیمی که مقابل رم و لیورپول کامبک خورد هنوز در بارسا وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در دیدار مقابل ناپولی یکی از دیدارهای مهم تاریخ خود را خواهد گذراند. کاتالان‌ها دو بار قبلی که از لیگ قهرمانان کنار رفتند با دو کامبک بسیار عجیب مقابل رم و لیورپول بوده است.

کیکه ستین در بازی برگشت مقابل ناپولی، به دلیل آن که نتوانست در لالیگا قهرمان شود می‌خواهد هر طور شود این تیم را شکست دهد تا طلسم کامبک خوردن در این بازی شکسته شود. از تیمی که در لیگ قهرمانان ۱۸-۲۰۱۷ مقابل رم شکست خورد هنوز ۸ بازیکن به نام‌های ترشتگن، سمدو، پیکه، ژوردی آلبا، سرخیو روبرتو، ایوان راکیتیچ، لوئیس سوارز و لیونل مسی در ترکیب بارسلونا حضور دارند. دیگر بازیکنان در ترکیب آن بازی ساموئل اوم‌تیتی، بوسکتس و اینیستا بودند که اوم‌تیتی حالا مصدوم است، بوسکتس محروم شده و اینیستا هم در تیم ویسل کوبه بازی می‌کند.

کلمنت لنگله و آرتورو ویدال بازیکنانی هستند که در دیدار مقابل لیورپول (فصل بعد از بازی مقابل رم) برای بارسلونا بازی کردند و هنوز در بارسا هستند. کوتینیو و ملو هم که در آن دیدار به عنوان تعویضی حضور یافتند، حالا در تیم بارسلونا حضور ندارند و مالکوم هم به عضویت زنیت در آمده اما هنوز هسته اصلی آن دو تیمی که مقابل رم و لیورپول شکست خورد در بارسا حضور دارند.

1101