دی‌یونگ: در تک‌بازی‌ها تیم‌های کوچک می‌توانند موفق شوند

دی‌یونگ: در تک‌بازی‌ها تیم‌های کوچک می‌توانند موفق شوند

خبرگزاری فوتبالی – دی‌یونگ اعلام کرده با شیوه جدیدی که لیگ قهرمانان برگزار می‌شود تیم‌های کوچک شانس زیادی برای موفقیت در آن دارند.
به گزارش فوتبالی، فرنکی دی‌یونگ در گفت و گو با شبکه تلویزیونی بارسلونا گفته: بازی پشت درهای بسته اندکی شرایط را عجیب کرده است و این مسئله در لیگ قهرمانان عجیب‌تر است. جایی که حضور هواداران را حس می‌کنی. ۴ بازی تا پایان جام مانده. هر بازی تاثیر خودش را دارد و مسئله را سخت‌تر می‌کند.

دی‌یونگ در ادامه گفته: همیشه انگیزه داره اما لیگ قهرمانان به طرز واضحی خاص است. فشار زیادی بابت حضور در بارسلونا احساس نمی‌کنم و هر بازی همان حالت همیشگی را دارم. در دیدارهایی که به صوت تک بازی انجام می‌شود تیم‌های کوچک شانس زیادی برای موفقیت دارند. مطمئنا می‌خواهیم به هر نحوی شده برنده شویم اما در این سبک بازی‌ها کارمان سخت است زیرا امکان دارد سورپرایز شوید. البته شرایط برای همه برابر است و هیچ کس چنین تجربه‌ای نداشته. بازی مقابل ناپولی؟ دیدار رفت برای ما سخت پیش رفت. نتیجه خوبی نگرفتیم اما اطمینان دارم می‌توانیم بهتر بازی کنیم. ماپولی بازیکنان باکیفیتی دارد که از نظم خوبی برخوردار هستند. همه بازی‌های لیگ قهرمانا سخت هستند اما باید به مرحله بعد صعود کنیم. حس خوبی دارم و همه، باطری‌هایمان را شارژ کرده‌ایم تا با انرژی خوبی بازی کنیم.

1101