پیام‌های تقدیر ستارگان برای کاسیاس؛ تو همیشه اسطوره می‌مانی

پیام‌های تقدیر ستارگان برای کاسیاس؛ تو همیشه اسطوره می‌مانی

خبرگزاری فوتبالی – بازیکنان زیادی بابت خداحافظی کاسیاس از فوتبال برای او پیام فرستادند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اعلام شد ایکر کاسیاس که هم اکنون در تیم پورتو عضویت دارد رسما از فوتبال خداحافظی کرده است و دیگر این اسطوره ۳۹ ساله پرتغالی را در زمین چمن مشاهده نمی‌کنیم. کاسیاس بین اهالی فوتبال بسیار محبوب بود و حتی رقبای سرسخت این بازیکنان در پورتو و رئال هم برایش پیام موفقیت ارسال کردند که تعدادی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

بوفون گفته: آن‌ها می‌گویند رقابت کردن باعث می‌شود تا از دیگران بهتر شویم اما نه به اندازه‌ای که خودمان با خودمان رو در رو شویم. شاید همین در جست و جوی کامل شدن، شخصیت ما را ساخته است. از تو ممنونم ایکر. بدون تو همه چیز معنای کمتری داشت.

آندرس اینیستا گفته: برای تو و خانواده‌ات در صحنه جدید زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرخیو راموس گفته: فوتبال از تو تشکر می‌کند. همیشه یک اسطوره هستی.

باشگاه رئال مادرید در یک بیانیه نوشته: امروز یکی از مهمترین بازیکنان در تاریخ ۱۱۸ ساله رئال مادرید، کسی که دوستش داریم و تحسینش می‌کنیم، دروازه‌بانی که میراث رئال مادرید را وسیع‌تر کرد و اخلاقش یک نمونه بود از فوتبال خداحافظی کرد.

اولیور تورس، هم‌تیمی کاسیاس در پورتو در توئیتر نوشته: افتخار می‌کنم که توانستم لحظه‌ها را با تو به طور مشترک تجربه کنم و چنین چیزی به من حس تمایز با دیگر بازیکنان را می‌دهد. بابت همه چیز ممنونم اسطوره.

مارکو آسنسیو هم گفته: از تو بابت تمام شادی‌ها و لذت‌ها ممنونم اسطوره!

1101