لیورپول به دنبال جذب دفاع چپ نوریچ سیتی

لیورپول به دنبال جذب دفاع چپ نوریچ سیتی

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه لیورپول، جمال لوییس، دفاع چپ نوریچ سیتی را مد نظر قرار داده است تا بتواند با جذب او جایگزینی مناسب برای اندرو رابرتسون داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لیورپول به جذب جمال لوییس علاقه‌مند است و به نظر می‌رسد پس از سقوط نوریچ سیتی به دسته‌ی پایین تر، این بازیکن هم خواستارِ جدایی از نوریچ سیتی باشد، به خصوص وقتی که پیشنهادی از قهرمان لیگ برتر انگلیس یعنی لیورپول برای او بیاید. به گزارش نشریه‌‌ی میرور انگلیس، لیورپول به زودی پیشنهاد رسمی خود را برای خرید جمال لوییس به نوریچ سیتی ارائه خواهد داد. یورگن کلوپ به دنبال جذب یک دفاع چپ مناسب است تا بتواند در کنار اندی رابرستون نقشی حمایتی برای او داشته باشد.

این بازیکن ایرلندی تبار، پس از سقوط نوریچ به چمپیونشیپ خواستار ماندن در لیگ برتر است. او با 22 سال سن، می‌تواند آینده‌ی درخشانی داشته باشد. جمال لوییس به نوعی محصول آکادمی باشگاه نوریچ سیتی به حساب می‌آید. او از سال 2018 به تیم ملی ایرلند شمالی دعوت می‌شود و سابقه‌ی 12 بازی ملی را هم در کارنامه‌ی خود دارد.

لیورپول امیدوار است تا با پیشنهادی به مبلغ 10 میلیون پوند (13 میلیون دلار) جمال لوییس را از نوریچ سیتی به باشگاه خود اضافه کند.

1470