کدام بازیکنان منچستریونایتد با لینگارد Call of Duty بازی می‌کنند؟

کدام بازیکنان منچستریونایتد با لینگارد Call of Duty بازی می‌کنند؟

خبرگزاری فوتبالی - لینگارد بازیکن جوان منچستریونایتد اعلام کرد که به صورت مداوم و به همراه سایر بازیکنان شیاطین سرخ و جیدون سانچو مهاجم دورتموند بازی Call of Duty: Warzone را انجام می دهند تا شایعات در مورد انتقال قریب الوقوع مهاجم انگلیسی دورتموند به اولدترافورد قوت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که سانچو هر روز بیش از قبل به منچستریونایتد نزدیک می شود و قطعا هواداران شیاطین سرخ خوشحال می شوند اگر بدانند که این مهاجم با برخی از بازیکنان تیمشان به صورت مداوم در تماس است. لینگارد که سانچو را از اردوی تیم ملی انگلیس می شناسد و رابطه خوبی با این بازیکن دارد، در مصاحبه با اسپورف در مورد انجام بازی آنلاین Call of Duty: Warzone با مهاجم دورتموند صحبت کرد و گفت:"راستش را بخواهید چند تا از ما با هم بازی می کنیم. مارکوس رشفورد، برندان ویلیامز، پوگبا و سانچو با هم بازی می کنیم. من شخصا هر روز با دن جیمز بازی می کنم اما  تعداد کمی از ما می توانند به صورت مداوم بازی کنند."

یونایتد در تلاش است تا خرید سانچو از دورتموند را با 100 میلیون پوند نقد به علاوه ده میلیون پوند پاداش بر اساس عملکرد نهایی کند.این مهاجم می خواهد قرارداد چهار ساله ای را با شیاطین سرخ امضا کند. به نظر می رسد که سانچو شماره هفت را به تن کند که الکسیس سانچز آخرین وارث آن در اولدترافورد بوده است.  سانچو سه سال پس از ترک اتحاد و حضورش در بوندسلیگا آماده بازگشت به لیگ برتر می شود.  این مهاجم در فصل گذشته در 44 بازی در دورتموند در همه مسابقات با 20 گل و 20 پاس گل عملکرد خوبی داشت و درخشان ظاهر شد.

4125